معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان:

اجرای مصوبات کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل

مصوبات کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل باید اجرایی شود و در این رابطه نیازی به استعلام از سایر نهادها نیست چرا که اگر استعلام به سایر مراجع بود دیگر نیازی به تشکیل کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذار لازم نبود.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۸۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یوسف خدادای در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل عملکرد بسیار مناسبی در راستای حمایت از بخش خصوصی و تولید و اشتغال در استان اردبیل داشته است به طوری که اکثر مصوبات این کمیته اجرایی شده و واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، تولید خود را آغاز کردند.

وی گفت: از جمله مصادیق بازر تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در رابطه با بخش تولید است که ضرورت دارد مصوبت کاربردی، مناسب در حمایت از سرمایه‌گذاری به تصویب برسد که قطعا مصوبات کمیته قضائی از سرمایه‌گذاری در این راستا است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان اردبیل افزود: مصوبات کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل باید اجرایی شود و در این رابطه نیازی به استعلام از سایر نهادها نیست چرا که اگر استعلام به سایر مراجع بود دیگر نیازی به تشکیل کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذار لازم نبود.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: برگزاری جلسات ستاد تسهیل و کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذار در راستای حل مشکلات سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی بسیار مؤثر بوده و مصوبات این جلسات در راستای فعالیت مجدد واحدهای تولیدی کمک شایانی کرده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام‌گذاری کرده اند که در واقع نماد اقتصاد مقاومتی حمایت از سرمایه‌گذاری است تا بتوانیم اقتصاد کشور را بدون نیاز به خارج شکوفا کنیم.

ارسال نظرات