حجت‌الاسلام شاه‌حسینی در واکنش به اظهارات ظریف در نشست با موگرینی در گفتگو با «بسیج»:

اظهارات اخیر وزیر خارجه رد شدن از خطوط قرمز است

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این اظهارات رد شدن از خطوط قرمز است و برای کشور هزینه دارد؛ البته نزدیک به سه سال است که ما در حال دادن هزینه هستیم و هزینه‎ای دریافت نکرده‎ایم.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
حجت‌الاسلام شاه‌حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر محمد‎جواد ظریف در نشست با فدریکا موگرینی مبنی بر اینکه آماده گفتگو درباره حقوق بشر هستیم تصریح کرد: این اظهارات رد شدن از خطوط قرمز است.

شاه‌حسینی بابیان اینکه این اظهارات برای کشور هزینه دارد ادامه داد: البته نزدیک به سه سال است که ما در حال دادن هزینه هستیم و هزینه‎ای دریافت نکرده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی آب خوردن مردم را وابسته به برجام می‎دانست و معتقد بود با برجام این مشکل آب خوردن را حل می‎کند عنوان کرد: طرح موضوع حقوق بشر توسط امریکا این‌گونه معنا می‎شود که احتمالا آب خوردن ما هم ضد حقوق بشر بوده یعنی به نوعی آب می‎خوردیم که ضد حقوق بشر است و اکنون آنها باید آن را حل کنند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان خاطر‎نشان کرد: لذا جامعه حوزوی و دانشگاهی انقلابی بایستی در این موضوع ورود پیدا کنند و با نوشتن مقالاتی با این محور که حقوق بشر چیست که شما در موضوع حقوق بشر قصد گفتگو با استکباری دارید که بویی از حقوق بشر نبرده و سال‎های متمادی فرزندان فلسطینی، عراقی و یمنی را می‎کشد و آنجا دم از حقوق بشر نمی‎زد، اما می‎گوید که ایران باید حقوق بشر را باید رعایت کند.
ارسال نظرات