تشكيل شوراي فرهنگ ايثار و شهادت در استان يزد

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران يزد از تشكيل شوراي فرهنگ ايثار و شهادت در يزد و تمامي مناطق و شهرستان هاي اين استان خبر داد .
کد خبر: ۸۶۶۱۷۰۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: احمد ابراهيمي روز شنبه در شوراي اداري بنياد شهيد استان كه در مهريز برگزار شد افزود: شوراي فرهنگ ايثار و شهادت در يزد تشكيل شده و امسال در تمامي شهرستان هاي تابعه استان نيز تشكيل مي شود . 

وي ادامه داد: اين شورا با حضور مسئولان فرهنگي و اجرايي هر منطقه در قالب يك برنامه مدون كشوري و دقيق تشكيل و در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و بين مردم و جوانان فعاليت مي كند .
اين مسئول با تاكيد بر حركت مردمي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و استفاده از ظرفيت تشكل هاي علاقه مند به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، ترويج فرهنگ ايثار در جامعه را از جمله اهداف مهم ايجاد شوراهاي استاني فرهنگ ايثار و شهادت بر شمرد.
ابراهيمي گفت: با راه اندازي شوراي فرهنگ ايثار و شهادت در استان يزد شاهد انجام برنامه هاي مناسب فرهنگي و جلوگيري از موازي كاري در اين خصوص مهم خواهيم بود .
وي افزود: رويكرد اصلي برنامه شورا كارهاي فرهنگي و هنري و بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي استان و مناطق مختلف و همچنين علاقمندان و تشكل ها است .
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد اظهار داشت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از مهمترين فعاليت هاي فرهنگي و سدي در برابر هجمه فرهنگي دشمنان انقلاب اسلامي است .
ابراهيمي از همراهي و همكاري اقشار مختلف مردم و مسئولان در تحقق اهداف عاليه اين نهاد مقدس قدرداني كرد و ابراز اميدواري نمود تا روز به روز فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و بين مردم نهادينه شود .

در این نشست مسئولان بنیاد شهید مناطق گزارش ارائه دادند.

ارسال نظرات