امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کایرنیای قبرس

با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی، تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کایرنیای قبرس به امضا رسید.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۲۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضا عبدی رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی با اعلام این خبر، گفت: در دیدار با رئیس دانشگاه کایرنیای قبرس همکاری در زمینه های مختلف مورد تاکید قرار گرفت و با توجه به هماهنگی های قبلی، تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

وی افزود: در دیدار با مسئولان دانشگاه یوکلانشایر قبرس در شهر نیکوزیا نیز امکان همکاری دو دانشگاه بررسی و مقرر گردید تماس مسئولان دو دانشگاه برای آشنایی بیشتر با ظرفیت های موجود و آغاز همکاری احتمالی ادامه یابد.

عبدی ادامه داد: در جریان این سفر در ضیافت شام دکتر رضا زبیب سفیر جمهوری اسلامی ایران در قبرس نیز در خصوص شرایط خاص همکاری با دانشگاه های قبرس بحث و تبادل نظر شد.

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حاشیه سفر به قبرس همراه با دکتر عبدالرضا راشد رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، با پروفسور محمد آک رئیس دانشگاه استانبول، در شهر استانبول دیدار و گفتگو شد، افزود: در این دیدار طرفین نسبت به آغاز همکاری ابراز علاقه کرده و خواستار هموارسازی بسترهای لازم شدند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، تفاهم نامه همکاری دو دانشگاه تا یک ماه آینده به امضای رؤسای دو دانشگاه خواهد رسید.

 

ارسال نظرات