از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد؛

زمان ارسال اثر به چهارمین جشنواره کشوری «روح خدا» اعلام شد

مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره کشوری «روح خدا» که به میزبانی دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد برگزار می‌شود، تا ۱۶ تیر۹۵ اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۵۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛چهارمین جشنواره کشوری «روح خدا» با هدف شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد و نقش رهبری امام خمینی(ره)، تبیین و احیای هرچه بیشتر گفتمان امام(ره) و رهبری، ترویج سیره عملی و نظری امام خمینی(ره) و صدور آن به خارج از مرزها به میزبانی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد در سطح کشور برگزار می‌شود.

اهداف این جشنواره کشوری شامل تبیین و ترویج پیام های قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام، تشریح نقش توده‌های مردم در حمایت از قیام 15 خرداد، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و جایگاه رهبری در نظام اسلامی، تبیین نام‌گذاری سال، توسط مقام معظم رهبری به همدلی و همزبانی دولت و ملت، شناسایی ابعاد مختلف انقلاب 22 بهمن 1357 و دستاوردهای آن است.

موضوع جشنواره شامل امام خمینی(ره) و انقلاب 22 بهمن 1357 و قیام 15 خرداد سال 1342 است که توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و با مشارکت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به صورت کشوری برگزار می‌شود.بخشهای جشنواره هم شامل، مقاله‌نویسی، شعر، وبلاگ‌نویسی(مسجد بلاگ)، مسابقه کتابخوانی وصیت نامه امام(ره)، نقاشی ، خوشنویسی، نشریات تجربی و ویژه نامه‌های مساجد است که موضوع ویژه جشنواره نیز همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

زمان ارسال آثار تا پایان روز 16 تیر سال 1395 مصادف با عید سعید فطر است و شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.Masajedyazd.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 36246264-035 تماس بگیرند.

ارسال نظرات