خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند برای دفاع از نظام هستند

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، ارتش و سپاه را دوبازوی قدرتمند برای دفاع از اسلامیت نظام دانست.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۵۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در اوایل انقلاب دشمنان کمین کرده انقلاب نغمه شوم انحلال ارتش را سر می دادند، حضرت امام راحل در حساس ترین مقطع در پیام تاریخی خود روز ارتش را روز حمایت از ارتش اعلام داشتند.

وی خاطر نشان کرد: ارتش در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات بزرگی را انجام داده است و ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروهای مکتبی و مردمی به شمار می رود.

حجت الاسلام احمدی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن با غیرتمندی و دلاور مردی به دفاع از انقلاب پرداخت ودر راه رشادتهای فراوانی به خود خرج داده است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: نیروهای مسلح کشور در این سال ها به گونه ای عمل کرده که هیچ دشمنی اجازه و جسارت تجاوز به خاک مقدس ایران اسلامی را به خود نداده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا بیان داشت: امروز شاهد هستیم که ارتش و سپاه همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران همواره آرامش و امنیت را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان داشته است، بی تردید ملت انقلابی ایران نقش آفرینی بزرگ مردان سپاه و ارتش و شهدای والای مقام انقلاب اسلامی را فراموش نمی کنند و همواره از حماسه آفرینی، ایثار و جانفشانی این ظفرمنداندر تاریخ یاد خواهند کرد وراه این عزیزان را با تمام توان ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها