یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

اگر دولت صادق باشد مردم با برجام و بی‌برجام دولت را قبول خواهند داشت

سید جعفرعلم الهدی بیان داشت: مردم با برجام و بی برجام دولت را قبول خواهند کرد اگر دولت به سوی مردم گام بردارد.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۹۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

سید جعفر علم الهدی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت موفقیت کارنامه خود را در برجام و اجرای برجام تصور می‎کرد ولی برجام عایداتی  برای کشورمان نداشته است و دولت احساس ورشکستگی از عدم توفیق در مذاکرات می‎بیند این در حالی است که نوعی پیروزی دولت  است تا هر چه زودتر به شناسایی دشمن نظام و خوی کارشکنی استعمارگران پی ببرد.

وی با بیان اینکه ورشکستگی داخلی بهتر از خسارت زایی خارجی‎هاست افزود: تفکر اشتباه  دولت و دولتمردان این بود که کشورمان را کشوری قحط زده و محتاج به مساعدت خارجی‎ها معرفی نموده است.

علم الهدی بیان داشت: لذا مردم ایران خطا پوش هستند و  اگر دولت در کوتاه‎ترین موضع اقتصادی و سیاسی خود را تغییر دهد و دست مردم کشورمان را برای مساعدت کشور به یاری بفشارد بی جواب نخواهد ماند این در حالی است مردم با برجام و بی برجام دولت را قبول خواهند کرد اگر دولت به سوی مردم گام بردارد.

علم الهدی در خاتمه خاطر نشان کرد: رشادت جوانان در یاری اقتصادی دولت را بارها شاهد بودیم به همت جوانان متخصص و متعهد که میادین 15گازی و 16 پارس جنوبی راه اندازی شد تا دولت توان نیروهای داخلی را باور کند و این باور در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی نه تنها توسط قرارداد خاتم الانبیاء و افتتاح فاز نفتی عسلویه است بلکه در تمام میادین اقتصادی ایجاد خواهد شد اگر دولت بخواهد.

ارسال نظرات