خبرهای داغ:

امر به معروف زیربنای حرکات اجتماعی است

خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه ولایت تبریز در نشست امر به معروف و نهی از منکر این سپاه، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در واقع به نوعی زیربنای همه‌ی حرکات اجتماعی اسلام است و اگر به این واجب فراموش شده اهمیت داده نشود، حرکتهای دیگر نیز ناکارآمد خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید رضا پورزینال افزود: مسئله امر به معروف که بارها از سوی رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید شده، در جامعه ما متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته و به آن توجهی ندارند.

وی اظهار کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شود، طبق وعده الهی تسلط ظالمان را در به دنبال خواهد داشت.

پورزینال اظهار داشت: متاسفانه در جامعه زمانیکه سخن از امر به معروف به میان می آید، ذهنها به حجاب معطوف می شود در حالیکه امر به معروف و نهی از منکر هر کار بد و خوب را در بر می گیرد.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که باید در جامعه همه تذکر دهند تا فرد جرات گناه در جامعه را نداشته باشد، خاطرنشان کرد: امر به معروف مربوط به نهاد یا سازمانی نیست که تنها آن ها متولی اجرای آن باشند، بلکه همه وظیفه دارند در مواقع لازم به آن همت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها