معضل 30 ساله شاهرود حل شد

معضل 30 ساله مردم بخش شاهرود به همت و پیگیری بخشداری شاهرود و همکاری ادارات راه و شهر سازی و شهرداری شهر کلور و حمایت بنیاد مسکن شهرستان خلخال جهت بازگشایی راه روستای دیز بازگشایی و مشکل بیش از 10 روستای مواصلاتی به مرکز بخش مسهل گردید.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۲۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، معضل 30 ساله مردم بخش شاهرود به همت و پیگیری بخشداری شاهرود و همکاری ادارات راه و شهر سازی و شهرداری شهر کلور و حمایت بنیاد مسکن شهرستان خلخال جهت بازگشایی راه روستای دیز بازگشایی و مشکل بیش از 10 روستای مواصلاتی به مرکز بخش مسهل گردید .

دکتر نظری، فرماندار خلخال به همراه کنعانی بخشدار شاهرود جهت بررسی پروژهای انجام شده و در دست اقدام حضور پیدا کردند و پروژه های احداث پل طهارم دشت با تخصیص اعتبار از طرف استانداری اردبیل و بنیاد برکت عملی شد و مبلغ 1 میلیارد تومان انجام شد .شروع این پروژه توسط پیمانکار شروع شده و احداث این پل مشکل تردد بیش از 10 روستای محروم را آسان میکند .

کنعانی بخشدار شاهرود در ادامه خاطر نشان شد پیمانکارجهت تکمیل پروژه های فوق قول مساعد داده تا پایان سال 95 را به اتمام برساند .

پل های احداثی در مسیر رودخانه کمک بسیار بزرگی برای روستاهای کهل - صومعه رودبار- الکش - شیخ علیلر - امد آباد -چملی گبین -کهل دشت -دشت اندر- گلوزان -گندم آباد می باشد و مردم این روستاها هیچ گاه خدمات مسئولین دلسوز را از خاطر نخواهند برد .





ارسال نظرات