رییس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری:

ایجاد شرکت‌های دانش بنیان از مؤلفه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از مولفه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی ایجاد شرکت‌های دانش بنیان است.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۷۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج     در این نشست اسماعیل پیرعلی در  نشستی که با حضور مدیرکل و قائم مقام صدا سیمای مرکز استان و همچنین رییس و مدیران ستادی پارک علم و فناوری استان در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده است پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از ارکان توسعه اقتصاد دانش محور شناخته می شوند و با سیاست گذاری و نظارت بر نحوه مدیریت فعالیت های علمی- فناوری نقش عمده ای در ایجاد فرهنگ و زمینه سازی برای رشد و شکوفائی شرکت های دانش بنیان را بر عهده دارند.

رییس پارک علم و فناوری استان یکی از مولفه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی را ایجاد شرکت های دانش بنیان دانست و افزود: ناشناس بودن این نهاد نوپا در میان مخاطبان یکی از مشکلات پیش روی پارک های علم و فناوری است.

پیرعلی اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان جهت فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی و اقصاد مقاومتی، با پوشش خبری و تولید برنامه ها و معرفی الگو های مناسب در تحقق شعار امسال گامی موثر برداریم.

 مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مشترک از افزایش 17.3 درصدی مخاطبان شبکه استانی جهانبین خبر داد و افزود: مدیریت خوب و هدف گذاری درست موجب پویایی و موفقیت هر مجموعه است.

مدیرکل صدا و سیمای استان اظهار داشت: اساس اقتصاد مقاومتی به درون مردم رفتن و ایجاد صنایع کوچک است.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در اقتصاد مقاومتی افزود: سیاست کلی ما فرهنگ سازی و انجام کارهای نرم و رسانه ای است که امیدواریم با تعامل با سایر دستگاه های اجرایی استان به این مهم دست یابیم.

ارسال نظرات