معاون استاندار کرمان:

اجرای اقتصاد مقاومتی با فرهنگ بسیجی

با توجه به شرایط فعلی دنیا و شرایطی که بر ما تحمیل شده، باید دست به دست هم داده و با فرهنگ بسیجی و گسترش این فرهنگ در ادارات، تلاش کرد و با فرهنگ بسیجی می توانیم با هماهنگی و وحدت سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده و در جهت توسعه استان قدم برداریم.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۱۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  محمدرضا فتوت” صبح امروز ۳۰ فروردین ماه در شورای قشر بسیج کارمندان استان کرمان با حضور رییس بسیج کارمندان کشور اظهار کرد: امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده و خوشبختانه در استان کرمان از اواسط سال ۹۳ بحث اقتصاد مقاومی مطرح شد و با تشکیل مثلث توسعه استان، شعار اصلی، مشارکت همه ارکان حکومت در توسعه و وحدت حول محور ولایت و توسعه بود.

وی افزود: تلاش و همت مدیران استان کرمان بر این است که سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی شود و در بحث های اقتصادی و توسعه، راهی جز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نداریم.

فتوت تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی دنیا و شرایطی که بر ما تحمیل شده، باید دست به دست هم داده و با فرهنگ بسیجی و گسترش این فرهنگ در ادارات، تلاش کرد و با فرهنگ بسیجی می توانیم با هماهنگی و وحدت سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده و در جهت توسعه استان قدم برداریم.

معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان با اشاره به عمده هدف از تشکیل بسیج، فرهنگسازی بسیج در ادارات است، بیان کرد: با ترویج فرهنگ بسیجی در بین کارگزاران دولت و کسانی که بخش زیادی از کارهای جامعه دست آنهاست، می توانیم در جهت اجرای سیاست های مقاومتی در سال اقدام و عمل، گام برداریم.

وی افزود: در استان کرمان بین مدیران، دستگاه های اجرایی و ارکان حکومت همدلی و وفاق خوبی در جهت اجرای همه برنامه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری وجود دارد و در شورای قشر بسیج تلاش های زیادی در سال گذشته صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات