معاون اشتغال و خودكفايي كميته‌ي امداد استان اردبيل:

نگاه ويژه‌ كميته‌ي امداد براي كارآفرين شدن فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت

جهانبخش نژادجواد با اشاره به اينكه كميته‌ي امداد در امر كارآفريني توجه ويژه‌اي به فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت داردگفت: با استفاده از ظرفيت جوانان و فرزندان تحت حمايت مي‌توانيم اقدامات چشمگيري را در جهت رونق اقتصادي خانواده‌ها رقم بزنيم.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۸۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جهانبخش نژادجواد در نشست تخصصي كارآفريني استراتژيك كه در محل اداره كل كميته‌ي امداد استان اردبيل برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس رويكرد جديد حوزه‌ي اشتغال مبني بر توجه به كارآفريني و سوق دادن كسب و كارهاي خرد به سمت خودكفايي، تلاش داريم تا با برگزاري جلسات و دوره‌هاي آموزشي بصورت عملي نيز وارد اين مبحث شويم.

وي تصريح كرد: پژوهش‌ها و بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه آموزش در رشد و تعالي كارآفرينان نقش بسزايي را ايفا مي‌كند كه اين نهاد با برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي متعدد قصد دارد مددجويان و فرزندان آنان را به كارآفريناني موفق تبديل كند.

نژادجواد عوامل موثر كارآفريني را خلاقيت، الگوهاي برتر، پشتيباني، حمايت معنوي و حمايت‌هاي شغلي عنوان كرد و افزود: كميته‌ي امداد در تلاش است تا مددجويان را بيش از پيش با اين عوامل آشنا ساخته و زمينه‌هاي لازم را براي عملياتي شدن آن فراهم نمايد.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته‌ي امداد استان اردبيل در ادامه‌ي سخنان خود با اشاره به اينكه نيروي انساني آموزش ديده و كارآمد نيز از عوامل موثر در ايجاد كسب و اشتغال مولد و پايدار است، ياد آور شد: با توجه به اينكه همكاران اين حوزه همواره در تمامي مراحل اجراي طرح‌هاي كسب و كار هدايت گر خانواده‌هاي تحت پوشش در اين حوزه مي باشند ارتقاء مهارت هاي اشتغال را با جديت تمام پيگيري مي‌كنند.

ارسال نظرات