تلاش مسئولین خلخالی نتیجه داد:

محور مسدود خلخال به پونل باز شد

پس از یک ماه تلاش شبانه روزی مسئولین شهرستان خلخال بالاخره محور مسدود خلخال به پونل باز شد و تردد در این محور امکانپذیر گشت.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۲۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از از خلخال، محور خلخال به پونل دومین مسیر ارتباطی شهرستان خلخال به طول 70 کیلومتری با استان گیلان و شهرستان رضوانشهر است که از اوایل آبان ماه سال 1394 به علت بارش برف سنگین و سقوط بهمن مسدود بود که پس از شش ماه مسدود بودن مسیر بالاخره با تلاش شبانه روزی مسئولین شهرستان خلخال و نشست های مختلف با مسئولین استان گیلان و مکاتبات فرمانداری شهرستان خلخال با استانداری اردبیل و استانداری گیلان بالاخره طلسم این مسیر مسدود شکسته شد و تردد از این مسیر گردشگری زیبای خلخال به پونل و رضوانشهر آغاز شد.

اهالی خلخال در پیام های جداگانه ای از زحمات مسئولین شهرستان خلخال مخصوصا، فرماندار شهرستان خلخال -دکتر بشیر خالقی منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم و سمن های مردم نهاد و معتمدین شهرستان خلخال و خلخالی های مقیم در مرکز استان گیلان و شورای اسلامی شهر رشت تقدیر کردند.

همچنین اهالی خلخال در پیامی از زحمات محمد قربانی رئیس اداره راه شهرسازی خلخال در پیگیری امورات راه های شهرستان خلخال و بازگشایی محورهای مواصلاتی فرعی ، اصلی و روستایی در طول زمستان و سال جدید تقدیر کردند.

در جلسه ای که در قرارگاه فرماندهی پلیس راه استان گیلان در شهر رشت با حضور مسئولین شهرستان خلخال و مسئولین راهنمایی و رانندگی استان گیلان برگزار شد بر لزوم تسریع در بازگشایی ، ایمن سازی آن تاکید شد و همچنین طومار امضا شده مردم خلخال که بیش از ده متر و ده هزار امضا بود به مسئولین استان گیلان تحویل شد.

ارسال نظرات