مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

جشن بزرگ "دیدار با پدران آسمانی" در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: جشن بزرگ "دیدار با پدران آسمانی" در یزد با حضور غلامرضا صنعتگر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدرضا دشتی بعد از ظهر دیروز در گفت‌و‌گو با جمعی از خبرنگاران رسانه‌های یزد با تبریک ایام ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب ماه پرخیر و برکتی است که باید نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این ماه تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه در این ماه میلادهای باسعادت ائمه معصومین(ع) را داریم، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به مناسبت ایام ماه مبارک رجب، 3 جشن بزرگ را برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: جشن میلاد کعبه عشق یکی از برنامه‌های جشنی است که برای این ایام از سوی سازمان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این جشن چهارشنبه اول اردیبهشت در حسینه بزرگ شهدای مریم آباد از ساعت 20 برگزار می‌شود و مردم یزد می‌توانند در این برنامه بزرگ فرهنگی و مذهبی شاد شرکت کنند.

دشتی برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی را یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام دانست که در همان روز از ساعت 20 برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: این جشن با حضور غلامرضا صنعتگر از خوانندگان ارزشی کشور و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

وی "همای رحمت" را عنوان سومین جشن در نظر گرفته شده برای این ایام دانست و گفت: این جشن هم در همین روز در پارک بزرگ شهر و پس از نماز مغرب و عشا به همت هیئت حیدریون یزد تشکیل می‌گردد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
۱۶:۵۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام
شهرداری هیچ نقشی در برگزاری این مراسم نداشته و تمام برنامه ریزی ها و هماهنگی ها توسط فرزندان شاهد صورت گرفته است. لطفا قبل از مصاحبه از صحت موضوع مطلع شوید.. شهرداری اینقدر لطف داشت که تمام بنرهای تبلیغات سطح شهر را یک روز قبل از شروع مراسم جمع اوری کرده ... و با فشارهای مجدد از طرف گروه برگزار کنند، نصب میگردد.. بیخود آقایون را بزرگ نفرمایید .... آقای دشتی تا به حال یک ریال پول به ما نداده است