خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

دفاع مقدس عبرت تاریخ است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه دفاع مقدس عبرت تاریخ است، گفت: دشمن می‌داند اگر بخواهد جنگی را آغاز کند پایان دهنده آن جنگ نخواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۳۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری امروز در نشست پاسداشت آزادسازی خرمشهر با تاکید بر مردمی بودن برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: ما هرچه به نقش بزرگ مردم در توفیقات کشور و انقلاب توجه کنیم در اجرای برنامه‌ها موفق‌تر خواهیم بود لذا در اجرای برنامه‌ها باید از نگاه متعصبانه و قشری پرهیزه کرده و نگاهی فراگیر و مردمی داشته باشیم.

وی گفت: از جمله شاهکارها و دستاوردهای دفاع مقدس عامل بازدارندگی بوده که موجب هراس دشمنان شده و در حال حاضر به دلیل امنیت موجود آنچنان به چشم افراد نمی آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: انقلاب های صورت گرفته در جهان معمولا خیلی زود شروع شده اما به سختی ادامه می یابند که دلیل آن نیز صرف انرژی همه مردم برای پیروزی یک انقلاب و سهم خواهی همین افراد در ادامه راه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی با مشکلات بسیاری مواجه شد از جمله اینکه یکی از سخت‌ترین و خشن‌ترینجنگ‌های موجود در جهان علیه انقلاب اسلامی به راه افتاد .

ظفری با بیان اینکه جنگ تحمیلی، جنگ دنیا با جمهوری اسلامی بود، ابراز کرد: معمولا جنگها در یکی از چهار سطح راهبردی، عملیاتی، استراتژیکی و تاکتیکی صورت می‌گیرد اما در دفاع مقدس دشمنان از هر چهار راهبرد موجود برای نابودی ما استفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس سرمایه ملی کشور محسوب می شود تصریح کرد: عملیات بیت المقدس علاوه بر دستاوردهای نظامی سرمایه هایی را برای ما داشته که درک آن نیاز به تامل و تفکر بیشتری دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به جایگاه و نقش بسیج در دفاع مقدس افزود: ما معتقدیم اگر بسیج و مردم وارد میدان نبرد نمی شدند معلوم نبود سرنوشت جنگ به کجا ختم می‌شد به همین دلیل نیز حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر اصل مردمی بودن انقلاب و دفاع مقدس تاکید دارند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس عبرت تاریخ است، افزود: وقتی دشمن می بیند ما برای تنبیه متجاوزان ،آنها را شکست داده و از مرزها عبور می‌کنیم می‌داند اگر بخواهد جنگی را آغاز کند پایان دهنده آن جنگ نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات