خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار خبر داد

شهید «احمد خلیلی فرد» شهید شاخص شهرستان بهار در سال 95

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار از معرفی سردار شهید «احمد خلیلی فرد» به عنوان شهید شاخص شهرستان بهار در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۶۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، اسدی از تعیین شهید شاخص شهرستان بهار خبر داد و اظهار داشت: سردار شهید «احمد خلیلی‌فرد» از شهدای شهر لالجین به عنوان شهید شاخص شهرستان بهار در سال 95 انتخاب شد.

وی گفت: متولی انتخاب شهدای شاخص، سپاه است که بنیاد شهید نیز در این انتخاب دخیل است.

مسئول امور فرهنگی سپاه ناحیه بهار در خصوص طریق انتخاب شهدای شاخص شهرستان و استان گفت: کمیسیونی به همین منظور متشکل از چند نهاد تشکیل شده و در آن چند شهید معرفی شده و بررسی می شود و شهدایی که بیشترین شاخص را دارا باشند به عنوان شهید شاخص انتخاب می شوند.

فاضل با اشاره به معیارهای انتخاب شهید شاخص گفت: فعالیت های قبل از انقلاب ، فعالیت های شهید بعد از پیروزی تا جنگ تحمیلی، فعالیت ها و مسئولیت های شهید در دوره جنگ تحمیلی ، تحصیلات، فعالیت های محرومیت زدایی و اعضای خانواده شهید از معیارهای انتخاب شهید شاخص است.

وی ادامه داد: در این کمیسیون سردار شهید احمد خلیلی فرد به عنوان شهید شاخص شهرستان به استان معرفی شد و پس از بازبینی و بررسی تایید شده و به طور رسمی اعلام شد.

مسئول امور فرهنگی سپاه ناحیه بهار همچنین شهید شاخص استان همدان را شهید رسول حیدری عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام نخستین شهید ایرانی در بوسنی و هرزهگوین بود که مزار مطهر ایشان در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات