خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

اعتلای هویتی و تمدنی کهن‌شهر تبریز از اهداف شهرداری است

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در آیین بهره‌برداری از طرح محوطه‌سازی موزه قاجار، گفت: اقدامات و حرکت‌های گسترده شهرداری تبریز در چشم‌انداز گردشگری 2018، اعتلای هویتی و تمدنی کهن‌شهر تبریز را هداف قرار داده است.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۹۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح محوطه‌سازی موزه قاجار، اقدام بایسته‌ای بود که پس از اجرای تفاهم‌های مختلف با دستگاه‌های مختلف اجرایی، به ثمر رسید.

وی بیان کرد: با اتصال این محوطه به مجموعه نفیس مقبره‌الشعرا، شاهد ایجاد یک قطب مهم فرهنگی و تاریخی در شمال شهر خواهیم بود که این امر در کنار دستاوردهای ارزنده گردشگری، در راستای توسعه متوازن فرصت‌های گردشگری نیز ارزشمند است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این اقدام، در کنار طرح ‌هایی از قبیل مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری تبریز در خاوران، طرح مهم مقبره‌الشعرا، میدان آذربایجان و تقاطع‌های عظیم ترافیکی، راهگشای برنامه‌های تبریز 2018 خواهد بود.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتخاب خود به عنوان عضو هیات رییسه سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه یادآور شد: این توفیق بین‌المللی، بیش از هر چیز، نشان‌دهنده شان متمدن شهر تبریز و پیشینه درخشان شهروندان تبریزی است.

وی اظهار داشت: انگیزه‌های تلاش و کوشش را مدیون اعتماد و همراهی شهروندان هستیم و مصمم هستیم که با برخورداری از چنین پشتوانه‌ای، برنامه‌های توسعه شهر را گام‌به‌گام، پیش ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار