نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

آقایان طیب نیا و سیف برجام را نمایان نمودند

محمد رضا صابری با بیان اینکه دلدادگی دولت به برجام مانع از شفافیت شده است افزود: وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی از عهد شکنی آمریکا در برجام گفته‎اند این انتظار می‎رود دولت و بلاخص رئیس جمهور نسبت به موضوع برجام به جمع بندی واحدی برسد و به مردم اعلام دارد.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۰۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

محمد رضا صابری نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،  مبنی بر تاییدات نتیجه بخش نبودن برجام توسط آقایان سیف و طیب نیا اظهار داشت: دولت یازدهم پیش بینی بدعهدی آمریکا در برجام را نداشت و افشاگری اعضای کابینه دولت یازدهم بی نتیجه بودن برجام را هشدار می دهد.

وی با بیان اینکه دلدادگی دولت به برجام مانع از شفافیت شده است افزود: وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی از عهد شکنی آمریکا در برجام گفته‎اند این انتظار می‎رود دولت و بلاخص رئیس جمهور نسبت به موضوع برجام به جمع بندی واحدی برسد و به مردم اعلام دارد.

صابری بیان داشت: اگر کابینه دولت یازدهم به برجام خوش بین نیست چرا اقدام اساسی انجام نمی‎دهد؟! رییس جمهور تصمیم قاطع بگیرد و در برابر گروکشی آمریکا اقدام متناسب انجام دهد و واقعیت اسناد برجامی را برای مردم بازگو نماید تا مردم بر اساس جمع بندی حاصله تصمیم بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: انعطاف دولت در برابر عهد شکنی آمریکا در برجام فضای اقتصادی را محدود ساخته است و فقط قاطعیت دولت در برابر این عهدشکنی می‎تواند پاسخگو باشد.

ارسال نظرات