معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان:

مهمترين شاخص هاي حوزه دروني اجراي طرح مكنا، خلاقيت و نوآوري است

ايجاد محيطي زيبا، بهبود رفتار کارکنان و استفاده از خلاقيت و نوآوري از مهمترين شاخص هاي حوزه دروني اجراي طرح مكنا مي باشد.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۴۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان دربازديد از معاونت طرح و برنامه استان گفت: اجراي طرح مكنا در پليس، فرآيندي در برآورده ساختن نيازهاي به موقع مردمي در نيروي انتظامي است.

سرهنگ جعفر كردلو با تاکيد بر اينکه تمركز و تلاشي كه طي سال هاي اخير براي استانداردسازي رفتار فردي و سازماني صورت گرفته گامي مهم و بلند در حرفه اي تر شدن پليس بوده است، افزود: تحقق اهداف طرح مكنا، اعتباري اجتماعي ناجا را بيش از پيش افزايش مي دهد.

وی با بيان اينكه اجراي طرح مكنا، فرايندي در حل و فصل كيفي و به موقع نيازهاي مردمي در حوزه ماموريت هاي نيروي انتظامي است تصريح كرد: كلانتري هايي كه طرح مكنا در آن اجرا مي شود بايد با تجريه و تحليل درست شاخص¬هاي اين طرح، خود را به حد استاندارد و مطلوب پيش بيني شده برسانند.

سرهنگ كردلو افزود: يكسان سازي فعاليت¬ها و مراحل انجام كار، ايجاد محيط زيبا، آرام و دلنشين، بهبود و ارتقاي رفتار كاركنان و خلاقيت و نوآوري را از مهمترين شاخص هاي حوزه دروني اجراي طرح مكنا به شمار مي رود.

وي در خصوص اولويت هاي اجراي اين طرح در استان زنجان، تصريح كرد: تکريم مردم از وظايف اصلي نيروي انتظامي است و کلانتريها، پاسگاهها، پليس راهور  از جمله جاهايي است که مردم بيشتر به آنها مراجعه دارند که در اين راستا طرح مديريت کيفيت يا مکنا ابتدا در سطح استان در اين جا ها اجرا و در دستور کار پليس قرار گرفته است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان تسريع در ارائه خدمات و تأمين امنيت را از اهداف سازماني اعلام کرد و ياد آور شد: پليس بايد با اجراي روش هاي نوين مديريت، بهترين خدمات را به مردم ارائه نمايد.

سرهنگ كردلو در پايان بر ضرورت تجهيز كلانتري ها به اصول طرح مكنا و تهيه زير ساخت هاي اوليه اين طرح با هدف ارائه خدمات شايسته به مردم و جلب رضايت آنان تاكيد كرد و گفت: اجراي هدفمند طرح مكنا گامي موثر در تعالي رفتار فردي و سازماني بوده و بسترساز افزايش اعتماد عمومي به نيروي انتظامي است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار