واکنش یک فعال دانشجویی به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور در گفتگو با « بسیج»:

اکنون بهترین زمان برای بررسی و نقد برجام است

سید حامد ترابی گفت:با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور که برجام تصویب شده، اکنون بهترین زمان برای بررسی و نقد برجام است که آیا این تحریم‎ها برداشته می‎شود یا نه، یا اینکه قرار است فقط ما فقط تعهدات خودمان را اجرا کنیم و اینکه آیا طرف مقابل هم این تعهدات را باید اجرا کند؟
کد خبر: ۸۶۶۳۲۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
سید حامد ترابی فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس‌جمهور در سمنان مبنی بر اینکه نقد برجام مربوط به زمان قبل از تصویب آن بود اظهار داشت: با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور که برجام تصویب شده قاعدتا باید نتایج آن مشخص شود؛ ما مذاکره کردیم برجام را تصویب کردیم که تحریم‎ها برداشته شود.

ترابی در ادامه تاکید کرد: اکنون بهترین زمان برای بررسی و نقد برجام است که آیا این تحریم‎ها برداشته می‎شود یا نه، یا اینکه قرار است فقط ما فقط تعهدات خودمان را اجرا کنیم و اینکه آیا طرف مقابل هم این تعهدات را باید اجرا کند؟

این فعال دانشجویی عنوان کرد: لذا برجام باید نقد و نتیجه آن استخراج شود؛ اگر نتایج آن مثبت است دولت تطهیر و ثابت می شود که منتقدین اشتباه فکر می‎کردند، اگر هم نتیجه آن منفی است معلوم می‎شود همه انتقادات درست بوده و شخص رئیس‌جمهور باید در دیدگاه‎های خود تجدیدنظر کند.

ترابی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از قبل نیز مشخص بود برجام دستاورد خاصی ندارد لذا دولت به‌جای اینکه دستاوردها را تشریح کند سعی می‎کند انتقادات را کم کند تا بتواند از برجام استفاده کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار