خبرهای داغ:

فرمانده انتظامي شوش:سارقان غرب كرخه شناسايي و تحت تعقيب مي باشند

فرمانده انتظامي شهرستان شوش از شناسايي سه نفر سارق منطقه غرب كرخه از سوي ماموران اين نيرو خبر داد و گفت: اين سارقان تحت تعقيب پليس مي باشند.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۴۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
يك گروه 15 نفره از طلاب علوم ديني مدرسه علميه شوش در منطقه غرب كرخه در نزديكي يادمان شهداي فتح المبين مورد سرقت قرار گرفته و اموال شخصي آنها به سرقت رفت.

سرهنگ حميدرضا بهاروند فرمانده انتظامي شوش ظهر چهارشنبه در گفت و گو با بسیج با تاييد اين سرقت گفت:در پي اين حادثه و ظرف مدت 10 دقيقه ماموران نيروي انتظامي در محل حادثه حضور يافته و با تلاش صورت گرفته سارقان پس از گذشت يك ساعت شناسايي شده و تحت تعقيب پليس مي باشند.
وي افزود:سارقان اموال شخصي اين افراد از جمله تلفن همراه ، ساعت ، پول و يكدستگاه موتورسيكلت را سرقت كرده و متواري شده اند كه تحت تعقيب مي باشند.
مدير مدرسه علميه شوش نيز ظهر چهارشنبه به نقل از شاهدان اين حادثه در گفت و گو با ايرنا گفت:سارقان سه نفر موتور سوار بوده كه صورت خود را پوشانده بودند.
حجت الاسلام عبدالحسين چناني افزود:يكي از طلبه ها از سوي سارقان مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.
وي با تاكيد بر ضرورت تامين امنيت شهروندان از سوي نيروي انتظامي و دستگاههاي ذيربط افزود:در اين رابطه شكايتي به نيروي انتظامي و دستگاه قضايي ارايه شده و از مسوولان ذيربط انتظار مي رود در راستاي تامين امنيت مردم تلاش بيشتري داشته باشند.
شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعيت و 220 روستا در 100 كيلومتري اهواز مركز استان خوزستان واقع است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها