خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

رقابت ۱۶ کاندیدا در ۶ حوزه انتخابی برای کسب هشت کرسی در خوزستان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: ۱۶ کاندید در ۶ حوزه انتخابی خوزستان برای کسب هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات با هم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۶۶۳۵۹۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرنگار بسیج، فرج اله خبیر در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: هشت کرسی در خوزستان باقی مانده که بر اساس آن ۱۶ نفر دیگر باید در دور دوم انتخابات از خوزستان به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

وی افزود: در دور دوم انتخابات در ۶ حوزه از جمله حوزه (اهواز، حمیدیه، کارون و باوی)، حوزه (مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل)، حوزه (بهبهان و آغاجاری)، حوزه (آبادان) و حوزه (ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان) درگیر برگزاری انتخابات خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در مرحله اول آمادگی ها انجام شده ولی برخی موارد باید در دوره دوم انتخابات باید دوباره تکرار شوند.

خبیر ادامه داد: برای دور دوم انتخابات دوباره باید اعضای شعب صندوق اخذ رأی، حفاظت از صندوق ها، نیروی انتظامی، نمایندگان فرمانداران و سایر نیروها را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: سازماندهی در دوردوم انتخابات باید به نحوی انجام شود تا یک انتخابات خوب و صحیح داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: تبلیغات رسمی کاندیداها از فردا شروع شده و تا هشت اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. از ساعت ۶ صبح ۹ اردیبهشت دیگر تبلیغات ممنوع است و ۱۰ اردیبهشت نیز شروع اخذ رأی را از ساعت هشت صبح تا ۶ بعدازظهر خواهیم داشت.

خبیر یادآور شد: به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده تا همکاری لازم را با فرمانداران، بخشداران و ستاد انتخابات استان داشته باشند. اگر دستگاهی همکاری لازم را نداشته باشد مجرم شناخته خواهد شد.

وی هشدار داد: در دور دوم انتخابات باز هم دستگاه های اجرایی باید مراقبت های لازم را داشته باشند و از وسایل و امکانات خود برای تبلیغات کاندیداها استفاده نکنند. کارمندان هم در ساعات اداری نمی توانند تبلیغاتی برای کاندیداها داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها