امام جمعه ابرکوه:

آمریکا؛ دزد سر گردنه است/ مسئولان به هشدارهای پیاپی ملت در خصوص برجام توجه کنند

امام جمعه ابرکوه گفت: مسئولان باید اقدام قاطع در برخورد با عهد شکنی های غرب و امریکا اتخاذ کنند، تا بیش از این منافع ملی کشورمان دست خوش دسیسه های دشمن قرار نگیرد.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۴۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در آستانه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، اظهار کرد: ماجرای طبس یکی از رسواترین توطئه هایی است که با امداد غیبی الهی شکست خورد و خط بطلان بر محاسبات مادی شیطان بزرگ کشید.


حجت الاسلام حسینی افزود: امریکا از ابتدا تا کنون جز شرارت از خود، تابلو دیگری به ما نشان نداده است. دشمنی و گزندگی این عقرب، جراره ذاتی اوست، که علیه ملت ایران داشته و تروریست های دولتی را علیه جهان اسلام پرورانده و امروز دزدی آشکار را در انظار جهانیان انجام داده و به عنوان دزد سر گردنه به اموال ملت ایران، دست درازی کرده است.


وی گفت: امریکا همیشه حکایت یک بام و دو هوا عمل می کند، از یک طرف رژیم پوسیده و بی ریشه ال یهود را زیر چتر حمایتی خود گرفته و در جنایت های فاجعه بارش در بمباران مردم بی دفاع و بی گناه یمن، به این رژیم کمک می کند و از طرف دیگر ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد. آیا باز هم کسی در باب دشمنی این دشمن شماره یک اسلام و مسلمین حرف و اما و تردید و تامل دارد؟


حسینی بیان کرد: امروز در وین سومین کمیسون مشترک ایران و 1+5 درباره برجام در حال انجام است. اما عهد شکنی ها و دروغ گوئی های امریکا و اروپا در بحث برجام ملت ما را از آنها بدبین تر و بی اعتماد تر کرده است. همه اذعان دارید و شنیدید که حتی آمانو اظهار کرد: "ایران در امر برجام حتی فرا تر از تعهد خود عمل کرده است".


امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: اگر منتظر اقدام سازشکارانه بیشتر ایران هستید؛ کور خوانده اید. مسئولین باید هشدارهای پیاپی ملت را دریابند و تعهدات ناهم تراز در متن برجام را ببینند، چراکه طرف مقابل حداکثر بهره برداری از این ناهم ترازی را می برد.


وی تاکید کرد: انتظار ما از دولت مردان این نیست که نقض برجام کنید اما باید مراقب دسیسه های دشمن باشید. قرار ما این بود که تا زمانی که طرف مقابل عامل به تعهدش بود، این تعهد دوجانبه عمل شود. مسئولان باید اقدام قاطع در برخورد با عهد شکنی های غرب و امریکا اتخاذ کنند تا بیش از این منافع ملی کشورمان دست خوش شیطنت شیطان بزرگ و هم قطارانش قرار نگیرد.


دعوت مردم به حضور حداکثری در دور دوم انتخابات
حسینی خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به زمان انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مردم فهیم و انقلابی می خواهیم که همچون دور اول، بلکه مسئولانه تر به پای صندوق های اخذ رای بیایند و به نامزدی که عملا توانایی پاسخ گویی به مطالبات این ملت را دارد، رای دهند.


این مقام مسئول از ستادها و هواداران این دو نامزد درخواست کرد: شئونات اخلاقی در امر رقابت تبلیغاتی و حقوق شهروندی را مراعات و فضا را برای دو نامزد به صورت آزاد فراهم کنند.


وی از موضع رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در سیزدهمین اجلاس سازمان همکاری کشور های اسلامی تقدیر و گفت: انتظار داریم در برابر دولت های همسایه که در تقابل با ملت های خودشان هستند، بیش از حد انعطاف پذیر نباشند. زیرا نباید این حکومت های بی لیاقت عربی را تا این اندازه جسور و پرو کرد.


سپاه مایه بیم دشمن و امید دوستان انقلاب است
حسینی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت 58 ، عنوان کرد: این مجموعه شامل نیرو های مکتبی، متعهد و جانفشان در راه اسلام است، که همواره دغدغه حفظ اصول و ارزش های والای انقلاب را داشته و مایه بیم و هراس دشمن و امید دوستان انقلاب هستند.

ارسال نظرات