امام جمعه مهریز تاکید کرد:

ضرورت شرکت آگاهانه اقشار مختلف جامعه در انتخابات

امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه شهر بر ضرورت شرکت آگاهانه قشار مختلف جامعه در انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۶۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر در مسجد جامع ولی عصر(عج) افزود: اسلامی حقیقی آن است که فقط به فکر عبادت محض نیست و در مسائل دیگر جامعه نیز وارد می شود.

وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی(ص) همان اسلام پیامبر اعظم(ص)، اسلام حضرت علی(ع)، اسلام حضرت امام خمینی(ره) و اسلام با مبارزه با دنیای استکباری است.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: اسلام واقعی به تمامی امت اسلام توصیه می کند که ضمن ولایتمداری قهرمانانه در برابر استکبار جهانی و آمریکا تا پای جان ایستادگی کنند.

برهان گفت: اسلام حقیقی دینی و اسلامی است که امت سلام و مسلمین را به مقاومت جانانه در برابر نقشه های مختلف استبار جهانی و عوامل آنها دعوت می کند.

وی افزود: اسلام از همه مردم می خواهد همواره دارای بینش و بصیرت در حوادث مختلف باشند و فعالانه در عرصه های گوناگونه به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد اسلام با تنبیلی و بی تفاوتی مردم در قبال مسائل گوناگون جهان اسلام و انقلاب اسلامی مخالف است و راه موفقیت را در گرو هوشیاری و آگاهی می داند.

برهان گفت: جهاد فرهنگی ، جهاد سیاسی ، مقابله با توطئه های مختلف دشمنان و قیام برای حق و عدل باید همواره محور و سرلوحه مسلمانان در برابر دشمنان باشد.

وی تاید کرد: باید در انتخابات برای خدا کار کرد و همچنین اسلام ناب فقط حضور در اعتکاف و اقامه نماز و پرداخت خمس و زکات نیست بلکه همواره با بیداری و دشمن شناسی برای تحقق اهداف نظام تلاش مضاعف داشت.

امام جمعه مهریز همچنین به اهمیت و نقش دعا در زندگی انسان ها پرداخت و از مردم خواست تا قدر لحظات ماه رجب و اعتکاف را برای ارتباط بیشتر با خدا بدانند.

برهان گفت: معارف دینی یک اقیانوس است که باید برای بندگی خدا بیش از گذشته فعالیت کرد که سعادت دنیا و آخرت در گرو همین مرام الهی است.

وی از مردم خواست همواره مسائل را جدی بگیرند و بی تفاوت نباشند.

ارسال نظرات