خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

آمریکا از موشک های پیشرفته ایران نگران است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه نگرانی آمریکا وهم پیمانان آمریکااز مشاهده موشکهای پیشرفته واس 300 در ایران است.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۸۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: الان آمریکا و اسرائیل اذعان دارند که احتمال حمله آمریکا به ایران به صفر رسیده است و اوباما خودش گفته که ما از موشک های ایران نگرانیم.

وی افزود: آمریکا و غربی ها فکر می کردند که با تحریم می توانند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند که نه تنها نتوانستند بلکه ایران پیشرفت چشمگیری کرد ولی با این حال ایران با این موشک ها و دفاعیات نظامی هیچ کشوری را تهدید نمی کند و در مقابل هر کشور تهدید کننده و زورگو ایستاده است و جواب دندان شکن خواهد داد.

ومنصوری تصریح کرد: آمریکا در دنیا دوست دارد همه کشورها وابسته به آمریکا باشند واین مطلب را آمریکا و هم پیمانانش بدانند که ایران اسلامی وایران بزرگ بحول قوه الهی و عنایت امام زمان و به تبعیت از مقام معظم رهبری در هیچ شرایطی تسلیم آمریکا نخواهد شدو کاری خواهیم کرد که آمریکا تسلیم ایران بشود.

وی خاطرنشان شد: الان از دارایی ایران مبلغ دو ملیارد دلار را می خواهند مصادره کنند و چون از ایران شکست خورده اند تلاش می کنند جوری تلافی کنند ولیهیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.

خطیب نماز جمعه شربیان به شرط عربستان برای پذیرش حجاج اشاره کرد و گفت: شرط عربستان برای پذیرش حجاج نگفتن شعار است ولی ما از کشور عربستان می خواهیم وسوسه توطئه های آمریکای جنایتکار نشود چراکه همین آمریکا محبوبیتش در دنیا به حداقل رسیده و روزی دشمن سرسخت عربستان خواهد بود.

وی افزود: از کشور عربستان می خواهیم این شرط و شروط ها را ترک کند و امنیت حجاج و حرمت حجاج جهان را که مهم است تامین کند .

حجت الاسلام منصوری به دیدار مقام معظم رهیری با نخست وزیر ایتالیا اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که همکاری ایران با ایتالیا را مثبت و سازنده می دانیم و این همکاری روز به روز تقویت شود و مبارزه با تروریسم را اولین سرلوحه خود قراردهند.

وی در ادامه به گشت نامحسوس و امنیت اخلاقی اشاره کرد و گفت: به نظر مقام معظم رهبری وقتی ناامنی جلوی چشم می آید نیروی انتظامی وارد شود من جمله حجاب اسلامی که خانم ها باید این امانت حضرت زهرا(س) را بعنوان امانت نگهداری و حفظ کنند تا روز قیامت شرمنده خداوند وانبیاء وامامان و حضرت زهرا و شهداء وقرآن نشوند.

امام جمعه شربیان در بخش دیگر سخنان خود به مناسبت های هفته از جمله آغاز ماه رجب اشاره و اظهار داشت: ماه رجب ماه بندگی خدا و فراهم شدن زمینه ای برای راز و نیازی خالصانه و عاشقانه با خدای متعال است.

وی افزود: افراد مختلف از جمله کوچک و بزرگ، مرد وزن، جوان و نوجوان شور وشوق خاصی برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف دارند تا سه روز با خود و خدای حویش خلوت نموده و توشه ای برای بهره وری بهتر از ماه مبارک رمضان بردارند.

وی بیان کرد: اعتکاف هم نماز است و هم روزه، هم حج است و هم جهاد و امربه معروف و نهی از منکر و دریک سخن می توان گفت اعتکاف معجون عبادت هاست و مااین روزها را گرامی می داریم. وی در ادامه سالروز شکست بزرگ آمریکا در جریان طبس را گرامی داشت و گفت: آمریکائی ها چند ماه پیش هماهنگ شده بودن و حتی هواشناسی آمریکا همان شب را شب مهتابی پیش بینی کرده بود ولی امداد غیبی خداوند نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد .

حجت الاسلام منصوری افزود: آمریکائی ها از حادثه طبس باز عبرت نگرفتند و هر روز یک تحریم جدید و یک آرزوهای خیالی را بعلیه ایران رقم زدند ولی شکست خوردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها