نماینده مجلس شورای اسلامی:

نابود کردن روحیات انقلابی از دسیسه‌های دشمن است/ عوامل فرهنگی بدحجابی در کشور باید به درستی شناخته شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما نتوانیم گرایش جوانان به حجاب و بی‌زاری از بی‌حجابی را گسترش دهیم قطعاً هرگز نمی‌توانیم در مقابل دسیسه‌های دشمن درباره ترویج بی‌حیایی بین جوانانمان کاری از پیش ببریم.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۰۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، لاله افتخاری، گفت: هر وقت در مورد حجاب از بنده سوال می‌کنند می‌گویم باید در ابتدا در مورد این موضوعی که بسیار قابل اهمیت است با اخلاق اسلامی و محبت آمیز برخورد کرد.

 
وی افزود: بی‌حجابی یا بد حجابی مشکلی نیست که بتوان آن را با یک روزه و به راحتی حل کرد، مدت‌هاست که این بلای اجتماعی گریبانگیر کشور اسلامی ما شده است که باید برای حل آن به طور جدی وارد زمینه‌های فرهنگی کشور شده و با فرهنگ سازی آن را با گذشت زمان برطرف کرد.

 
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته نباید از مقابله با آن و جلوگیری در مقابل کسانی که از این انقلاب نیستند و هدف‌های شومی را در کشور اسلامی ما دنبال می‌کنند نیز کوتاه آمد.
 

افتخاری با بیان اینکه اگر زمینه‌های فرهنگی عوامل بدحجابی در کشور به درستی شناخته نشود، مشکلاتی بزرگ‌تر از مشکلات کنونی جوانان را تهدید خواهد کرد، افزود: اگر ما نتوانیم گرایش جوانان به حجاب و بی‌زاری از بی‌حجابی را گسترش دهیم قطعاً هرگز نمی‌توانیم در مقابل دسیسه‌های دشمن درباره ترویج بی‌حیایی بین جوانانمان کاری از پیش ببریم.

 
وی با اشاره به فواید حجاب در جامعه، گفت: حجاب باعث می‌شود که اطرافیان شما بفه‌مند شما افراد بی‌بند و باری نیستید و همین امر باعث می‌شود در جامعه‌ای امن زندگی کنید.

 
افتخاری، تصریح کرد: موضوع حجاب بسیار با اهمیت است چرا که دشمنان ما همیشه سعی کرده‌اند با ترویج بی‌بند و باری و فساد هویت اسلامی و دینی را از جوانان ما بگیرند تا بتوانند به راحتی بر فکر و عقاید آن‌ها تاثیر بگذارند و روحیاتی از قبیل مقاومت، ایثارگری و شهادت طلبی را از بین ببرند.

 
این نماینده مجلس در پایان گفت: باید برای دسیسه‌های دشمن فکری اساسی کنیم و با برنامه‌های جذاب فرهنگی، حجاب و عفاف را در جوانانمان گسترش دهیم.
ارسال نظرات