رییس ستاد کنگره 8هزار شهید گیلان:

رسانه‌‌ها در شهدایی کردن فضای جامعه تلاش کنند

رییس ستاد کنگره 8هزار شهید گیلان گفت: مسئولین استانی و رسانه‌‌ها در انتقال اخبار کنگره و شهدایی کردن فضای استان همت بیشتری بگمارند.
کد خبر: ۸۶۶۳۹۴۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه یک هفته تا برگزاری رسمی اجلاسیه کنگره ملی زمان باقی است اظهار کرد: در مدت باقی مانده باید جهادی و انقلابی در عرصه حاضر باشیم تا ماحصل سال‌ها تلاش و زحمت همه مسئولین استانی به بار بنشیند.

وی روندامور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: فضاسازی شهری وارد فاز جدید و جدی‌تری شده و ورودی‌های شهر به زودی مزین به تمثال قهرمانان گیلانی می‌شود.

رییس ستاد کنگره 8هزار شهید گیلان ادامه داد: ماکتی را در مقابل درب ستاد کنگره قرار داده‌ایم تا نمای بیرونی ستاد کنگره را نیز شهدایی کنیم و امیدوار هستیم دیگر سازمان‌ها و نهادها نیز در راستای کنگره برای تزیین فضای داخلی و خارجی محل کار خود با رنگ و بوی شهدا نوآوری‌هایی را خلق نمایند.

جوادی در خصوص برگزاری ۴ اجلاسیه اصلی کنگره ملی تصریح کرد: سخنرانان و میهمانان اصلی اجلاسیه‌ها مشخص شده‌اند، هماهنگی‌ها انجام شده، در خصوص نصب سازه، ایمنی محل برگزاری اجلاسیه‌ها و رزمایش، سرویس‌های ایاب و ذهاب، وسایل پذیرایی و تمامی امور، تدابیر اندیشیده شده و در این باب نگرانی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مربوط به ما بوده در حوزه برگزاری کنگره ملی به خوبی در حال انجام است، امید است مسئولین استانی و رسانه‌‌ها نیز در انتقال اخبار کنگره و شهدایی کردن فضای استان همت بیشتری بگمارند چرا که ما میراث‌دار هشت هزار قهرمان گیلان هستیم و همه باید تلاش کنیم کنگره ای در حد نام و شان این بزرگمردان برگزار نماییم.

 

ارسال نظرات