راوی 8 سال دفاع مقدس مطرح کرد:

روایتی از بریده شدن سر دو رزمنده با شیشه و آهن به دست گروهک های تکفیری

راوی هشت سال دفاع مقدس گفت: یک شب گروهک های تکفیری در جبهه های غرب به ما حمله کردند و دو نفر از رزمندگان 17 و 18 ساله را...
کد خبر: ۸۶۶۴۰۰۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، ابراهیم چترایی در یادواره شهدای مدافع حرم گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید جبار درسیاوی و شمس اله... شمسه با اشاره به اینکه شهید شمسه با اصابت گلوله تروریست های تکفیری به مانند علی اصغر (ع) در سوریه به شهادت رسید گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب خط قرمز امنیت کشور ما فراتر از مرزهای کشورمان است و کیلومترها باید با ما فاصله داشته باشد و قطعا اگر اینگونه نباشد ما نیز به مانند سوریه گرفتار می شویم.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهدایی را که تقدیم کردیم حرفشان این بوده است که ما به پدران و مادران خود قول داده ایم که راه کربلا را باز کنیم افزود: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند که راه قدس از کربلا می گذرد فرماندهان ارتش بعث عراق اطمینان پیدا کردند که اگر در مقابل کشورمان نایستند صدای پای ایرانی ها را در بصره می شنوند.

راوی هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: یکی از فرماندهان ارتش عراق در مصاحبه با آمریکاییها معترف شده بود که ما فهمیدیم که ایرانی ها برای آزادی کربلا آمدند و تا کربلا را آزاد نکنند برنمی گردند.

چترایی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس با آن همه فراز و نشیب به پایان رسید و راه کربلا نیز باز شد، و امروز شاهد برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی هستیم ادامه داد: امروز برخی ها می خواهند آرمان های امام خمینی (ره) را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به اینکه ما پیش از سوریه و در هشت سال دفاع مقدس شاهد جنایت های تکفیری ها علیه رزمندگان کشورمان بوده ایم، ادامه داد: یک شب گروهک های تکفیری در جبهه های غرب به ما حمله کردند و دو نفر از رزمندگان 17 و 18 ساله را به اسارت بردند.

راوی هشت سال دفاع مقدس گفت: پس از حمله گروهک های تکفیری تصمیم به نابودی پایگاه آنها گرفتیم به همین دلیل اقدام به انجام شناسایی برای انجام عملیات کردیم.

چترایی بیان کرد: هنگام انجام عملیات شناسایی در یک شیار جنازه دو نفر را که سر آنها به طرز فجیعی بریده شده بود را پیدا کردیم در هر حال پس از شناسایی مشخص شد که این دو نفر همان رزمندگانی هستند که توسط گروهک های تکفیری به اسارت درآمده اند؛ البته ما انتظار نداشتیم که آنها دست به این کار بزنند چون همیشه اسراء را با پول معاوضه می کردند.

وی بیان کرد: در هر حال پس از انجام عملیات و نابودی پایگاه گروهک های تکفیری یکی از افراد این گروهک ها در اعترافات خود نحوه به شهادت رسیدن دو رزمنده کشورمان را تشریح کرد.

راوی هشت سال دفاع مقدس گفت: این اسیر تکفیری گفت که در شب عروسی دختر یکی از فرماندهانشان عروس شرط کرده بود که برای رفتن به خانه شوهرش باید سر دو پاسدار ایرانی را جدا کنند که با وجود به اسارت درآمدن دو رزمنده ایرانی سر آنها را بریدند.

چترایی اظهار کرد: برای بریدن از چاقوی تیز و برنده استفاده می شود اما به اعتراف اسیر تکفیری سر دو رزمنده ایرانی به طرز فجیعی و با آهن و شیشه بریده شده بود.

وی ادامه داد: مسلما اگر شهدا در هشت سال دفاع مقدس ایثار و از خودگذشتی نمی کردند معلوم نبود که دشمن چه بلایی بر سر ما می آورد.

راوی هشت سال دفاع مقدس گفت: در خدمت رهبر معظم انقلاب ایشان فرمودند که هنوز می توان شهید شد؛ اما دل را باید صاف کرد.

ارسال نظرات