خبرهای داغ:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تفکر است

خبرگزاری بسیح: یکی از هادیان سیاسی سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه عجب شیر با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) در مورد جایگاه سپاه پاسداران گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با تیزبینی و آینده نگری فرمان تشکیل سپاه را دادند و فرمودند؛ «اگر سپاه نبود کشور نبود».
کد خبر: ۸۶۶۴۰۷۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درآذربایجان شرقی، پورخردمند افزود: سپاه نه تنها یک نهاد مقدس برای حفظ انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن می باشد بلکه فراتر از آن یک تفکر و ایده ناب اسلامی است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه نزدیک چهار دهه از تاسیس سپاه می گذرد از ابتدای تاسیس متناسب با نوع و جنس تهدید در خط مقدم مقابله و ایستادگی در مقابل دشمنان و فتنه هایی که پس از انقلاب نظام را تهدید می کرده حضور یافته و توطئه های را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

خردمند بیان کرد: در هر کجای کشورمان پیشرفتی حاصل شده تحت تاثیر تفکر بسیجی بوده و هر کجا ناکامی و شکت بوده بخاطر فاصله گرفتن از این تفکر بوده است .

پورخردمند تاکید کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن استکبار جهانی به دنبال تغییر رفتار در نظام جمهوری اسلامی و تهی کردن محتوای اسلامی و انقلابی آن هستند.

وی با شاره به فرمایشات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در مورد نفوذ گفت: ایشان توجه ویژه‌‌ای به موضوع نفوذ داشته و این واژه از پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در بیانات ایشان در این چند ماه بوده است که لازم است مردم و مسئولان در این مورد هوشیار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها