خبرهای داغ:
شهردار تبریز در نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی؛

تعامل مدیریت شهری و اتاق بازرگانی فرصت طلایی برای توسعه شهر است

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز بر لزوم نقش‌آفرینی اتاق بازرگانی، در برنامه‌های توسعه و عمران شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری تبریز، صادق نجفی در نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی تبریز با برخورداری از اعضای مجرب و دلسوز، می‌‌‌تواند در اجرای برنامه‌های توسعه شهر نقش مکمل و تاثیرگذار داشته باشد.

وی به ترکیب اعضای اتاق بازرگانی و اعضای شورای اسلامی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: با برخورداری از این پشتوانه و سابقه ارزشمند، شاهد یک درک مشترک و ارزشمند بین سه ضلع شهرداری، شورای شهر و اتاق بازرگانی هستیم؛ از این رو به جرات می‌‌توان گفت یک فرصت طلایی در تعامل مجموعه مدیریت شهری و اتاق بازرگانی پدید آمده که باید به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد.

نجفی با بیان این‌که توسعه شهر، در گرو جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری است، متذکر شد: اتاق بازرگانی می‌تواند با تعریف و هدایت بسته‌های سرمایه‌گذاری به خصوص در بحث گردشگری، نقش مهم خود را ایفا کند.

دکتر نجفی اضافه کرد: مشوق‌های سرمایه‌گذاری‌ی که مورد توجه شهرداری و شورای محترم قرار گرفته، در راستای پاسخگویی به مطالبات و ایده‌های سرمایه‌گذاری شهری تدوین شده است.

شهردار تبریز با یادآور شدن محورهای اقتصادی مورد تاکیدرهبر معظم انقلاب متذکر شد: ظرفیت‌های همکاری منسجم و مستمر طرفین در اعتلای الگوی ارزشمند اقتصاد مقاومتی، مثمر ثمر خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها