مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

شهرهای کوهدشت و چغابل با مشکل جدی کمبود آب مواجه هستند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:شهرهای کوهدشت و چغابل با مشکل جدی کمبود آب مواجه هستند.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۰۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، کرموند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی ها با استناد به بارندگی های اخیر ضمن بیان اظهارات غیر تخصصی می گویند که در استان مشکل کمبود آب نداریم گفت: هنوز در شهرهای کوهدشت و چغابل با مشکل جدی کمبود آب مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه حتی به اندازه یک لیوان هم از روان آب های به راه افتاده در جریان بارندگی ها و سیل اخیر در استان استفاده نکرده ایم، افزود: هیچ شهری در لرستان با استفاده از سد تامین آب تامین آب نمی شود و با این حال بارندگی هایی که رخ می دهد از استان خارج می شوند و فقط خسارت آنها باقی می ماند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه سدهایی مانند سد آب سرده، تاج امیر، کمندان، مخملکوه، سراب تلخ که در استان ساخته می شوند می توانند در ذخیره و تامین آب شرب موثر باشند گفت: پیگیری هایی کرده ایم که از ذخایر آب سدهایی که در استان ساخته می شوند به ما تخصیص آب شرب اختصاص پیدا کند.

کرم وند ادامه داد: وزارت نیرو بر روی تامین آب شرب حساسیت دارد و به همین دلیل سدهایی مانند تاج امیر نورآباد که ظرفیت تامین آب شرب شهرها را داشته باشند مجوز احداث آنها را صادر می کند.


ارسال نظرات