فرمانده سپاه ناحیه نیر خواستار شد

حضور پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات 10 اردیبهشت

سرهنگ حسن دهقانی مردم را به انتخاب دقیق و اصلح در انتخابات پیش‌رو فراخواند و گفت: در این انتخابات نباید به گزینه‌هایی رأی دهیم که هیچ شایستگی حضور در جایگاه مجلس را ندارند.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۶۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

سرهنگ حسن دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیر با اشاره به انتخابات حساس پیش رو اظهار داشت: مردم متدین و دین‌مدار ایران اسلامی حفظ نظام اسلامی را بر خود واجب می‌دانند و به همین منظور برای پاسداری از نظام در هر زمان و مکانی حضور خواهند داشت.

وی مردم را به انتخاب دقیق و اصلح در انتخابات پیش‌رو فراخواند و گفت: در این انتخابات نباید به گزینه‌هایی رأی دهیم که هیچ شایستگی حضور در جایگاه مجلس را ندارند و در انتخاب باید سوابق افراد و جسارت آنها نیز مد نظر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نیر انتخابات را مظهر همدلی و مشارکت ملی دانست و افزود: همه باید با اکثریت قاطع در پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی گفت: مردم باید به دور از هرگونه تعصب فراد صالح ، لایق، جسور و انقلابی را روانه مجلس کنند.

سرهنگ دهقانی از مهم ترین عوامل بوجود آمدن امنیت در کشورمان را رهبری و تفکرات بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت سیاسی و اقتصادی کشور در سایه وحدت و یکپارچگی مسوولان و مردم حاصل شده و هیچ جای دنیا چنین امنیتی وجود ندارد.

وی همت بلند ملت ایران در تداوم پشتیبانی از این انقلاب مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی توصیف کرد و افزود: در جمعه پیش رو بار دیگر صحنه دیگری از عزت و عظمت این ملت رقم خواهد خورد و آن انتخابات حساس و خطیر مجلس شورای اسلامی است که همه باید در صحنه حاضر باشند.

ارسال نظرات