کوچک زاده در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

غارت 2 میلیارد دلاری؛ محصول فرار دولت از دشمن/مسیر فعلی دولت به جنگ ختم می‌شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: این دولت اهل سازش است و اهل واکنش نیست چراکه اگر اهل واکنش بود اکنون شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۸۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به مصادره 2میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران توسط دادگاه عالی آمریکا اظهار داشت: این اقدام مصداق جری شدن دشمنی است که دولت از او فرار کرده است.

کوچک زاده در توضیح این مطلب بیان کرد: سیاست دولت ما فرار از این دشمنان است؛ اگر این آقایان دولتی راست می‎گویند و واقعا به امام خمینی (ره) ارادت دارند که این‌گونه نیست ایشان فرمودند که هریک قدم که از دشمن عقب‌نشینی کند او ده قدم جلو می‎آید.

وی در ادامه عنوان کرد: -دو میلیارد دلار که سهل است-با این مسیری که آقای روحانی و دولت طی می‌کند کشور را به کام جنگ می‎برد و از زمان روی کار آمدن این دولت، آقای روحانی و دولت او قدم قدم عقب‌نشینی کردند و ما اکنون به سمتی می‌رویم که ما را مورد بمباران قرار دهند آنهم نه توسط امریکا بلکه توسط جیبوتی.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در چرایی انفعال دولت تصریح کرد: ریشه انفعال دولت در نوع نگاه به قدرت خدا و محو کدخدا بودن و ابراز خوش‌خدمتی به او است و فکر می‌کنند که  این‌گونه خدمت به او برای آن‌ها موجب منفعت است.

نماینده مردم تهران در مجلس در خاتمه یادآور شد: این دولت اهل انفعال است و اهل واکنش نیست چراکه اگر اهل واکنش بود اکنون شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.
ارسال نظرات