درخواست یک نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

وزارت ارشاد درباره حضور مجری شبکه بهایی در جشنواره جهانی فجر شفاف‎سازی کند

نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: این شبکه به خاطر دشمنی با جمهوری اسلامی ساخته شده ما باید با مردم شفاف باشیم و حقیقت ها را بگوییم اینها همان عدم شفاف سازی است.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۰۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
سید عیسی دارایی دبیر کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از حضور مجری شبکه بهایی "من وتو" در جشنواره جهانی فجر گفت: مسئولان همیشه بلوف شفاف سازی می زنند ولی هیچ موقع شفاف سازی صورت نگرفته است.

وی افزود: اگر ما با مردم شفاف باشیم و حقیقت ها را بگوییم هیچ کاری هم برای مردم نکنیم مردم می فهمند و راضی می شوند این مهم است که مردم بدانند مسئولان راست می گویند یا نه.

دارایی تصریح کرد: اعتماد ملی یعنی اینکه مردم به دولت اعتماد داشته باشند و دولت هم به مردم اعتماد داشته باشد که حاصل آن امنیت ملی می شود، مگر می شود یک نفر از کشور بیگانه ای وارد کشور ما شود و استقبال از او صورت گیرد صندلی اش مشخص باشد که در کجا بنشیند بعد مسئولان بگویند ما دعوت نکردیم اینها همان عدم شفاف سازی است.

وی ادامه داد: نمی دانم مسئولان به دنبال چه هستند، شبکه "من و تو" شبکه ای است که با نظام اسلامی ما دشمنی دارد و حرفهای ضد نظام می زند مسئولان مخلص نظام ما را به شکل های بسیار بدی به مردم دنیا نشان می دهد نباید این افراد را به چنین جاهایی دعوت کرد.

دبیر کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: اگر حرف یک روز و دو روز بود می بخشیدیم اصلا این شبکه به خاطر دشمنی با جمهوری اسلامی ساخته شده مسئولان وزارت کشور تعریفشان از انقلاب و نظام اسلامی چیست تعریف خود را مشخص کنند دشمن چه کسی است و چه حرفهایی دشمنی است وزارت ارشاد باید اینها را بداند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس عنوان کرد: نمی شود به کسانی که همواره به دنبال انحراف مردم هستند و می خواهند فرهنگ این کشور را استحاله کنند اعتماد کرد ما باید در مقابل اینها بایستیم نه اینکه دست در گردن آنها بیندازیم.

وی در خاتمه گفت: ما به وزارت ارشاد و مسئولانی که این افراد را دعوت می کنند انتقاد می کنیم مسئولان باید رعایت کنند این انقلاب با خون هزارن شهید به تثبیت رسیده و نباید به این سادگی از کنار این مسائل عبور کنیم.

ارسال نظرات