فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

باید روز به روز تنور استکبار ستیزی ملت ایران نسبت به آمریکا گرم تر شود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در همایش بزرگ فرماندهان حوزه،پایگاه های مقاومت و مسئولین کانون های اقشاری ناحیه میناب گفت: باید روز به روز تنور استکبار ستیزی ملت ایران نسبت به آمریکا گرم تر شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۶۱۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن گرامیداشت سالگرد حادثه طبس در اردیبهشت 59 با تاکید بر نادیده گرفتن جنایات آمریکا در طرح ریزی و توطئه برای ایجاد ضربه بر پیکیره انقلاب گفت: توطئه هایی که نقشه بر اب شد و دشمن غافل از این بود که دست خداوند بالاتر از همه دست هاست.

وی افزود: دشمن با تمرین های نظامی و تاکتیکی تفنگداران خود و همچنین با تربیت جسورترین خلبان های امریکایی چنان طرح ریزی کرده بودند که در یک غافلگیری و با استفاده از تاریکی شب طرح های خود را بر ما عملی کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان بیان کرد: تمامی طرح و نقشه های دشمن بواسطه دست خداوند در تمامی امور با وزش طوفان شن در حادثه طبس نقشه بر آب شد و همینطور بعد از برجام نیز دشمن برای شکست ایران طرح هایی کشیده بودند که باز هم با شکست مواجه شد .

سردار ترابی با بیان اینکه جنگ با استکبار تمام شدنی نسیت و نباید فرجامی از برجام امید داشت اذعان کرد: باید روز به روز تنور استکبار ستیزی ملت ایران نسبت به آمریکا گرم تر شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمین باید در حفظ دستاوردهای نظام با تشویق و ترغیب جوانان به سمت و سوی انقلاب تلاش کنند.

سردار ترابی همچنین جذب حداکثری با رویکرد جذب خواهران در استان مورد تاکید قرارداد و ابراز داشت: اگر نسبت به جذب جوانان به سمت و سوی بسیج غافل شویم دیگران بر ما تصمصم خواهند گرفت و جوانان ما را با عضو گیری جذب خودشان می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه ایجاد جامعه تربیتی را در گرو داشتن حلقه های صالحین برشمرد و گفت: حلقه های صالحین یک کلید واژه ای است که باید در طول سال جدید نسبت به سازماندهی و ساماندهی آن اقداما اساسی صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقامتی هدف از اقدام در بحث محرومیت زدایی افزایش عشق مردم نسبت به نظام و انقلاب و موجودیت نظام و تامین بخشی از نیازهای مردم عنوان کرد.

سردار ترابی در پایان از ساخت 1800 سوریس بهداشتی در منازل مسکونی اهل تشییع و تسنن برای عشق به نظام و انقلاب در استان هرمزگان خبرداد.

لازم به ذکر است در پایان این همایش بزرگ از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین مسئولین کانون های اقشاری ناحیه میناب تجلیل شد.

ارسال نظرات