ایران تنها قدرتی بود که در برابر آمریکا ایستاد/ اقتدار ایران الگوی سایر کشورها قرار گرفته است/ آمریکا ازترس ایران وارد مذاکره شد.

عضو واحد بازرسی دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایران تنها قدرتی بود که در برابر امریکا ایستاد اگر امریکا از ایران هراس نداشت وارد مذاکره نمی شد
کد خبر: ۸۶۶۴۶۵۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان به نقل از خبرگزاری بسیج دانشجویی استان هرمزگان :زائری، رئیس مهدیه هرمزگان و عضو واحد بازرسی دفتر مقام معظم رهبریدر جمع دانشجویان دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه با کردار، رفتار و حتی اندیشه در برابر خداوند مسئولیت داریم، گفت: هم اکنون در سخت ترین برهه از تاریخ قرار داریم کهخطراتومسئولیت های سنگینی نسبت به خود و جامعه را تحمیل می کند.

وی افزود: زمانی کهانسان سطح جامعه را مشاهده می کندپرچمهایی به رنگ مختلف برافراشته شده است که هریک از آنها نمایانگرفرهنگ، ایدئولوژی، تفکر و مسیر خاصی است.

عضو واحد بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه پیامبر گرامی کتاب خدا و عترت را به امانت گذاشته اند، اظهار کرد: کتاب خدا وامامان معصوم(ع) راه را به انسانها نشان داده اند زیرا خداوند بر مردم حجت ظاهر(پیغمبران) و حجت باطن (عقل انسان) دارد لذا فرمودند که زیر علم و بیرق هرکسی نرفته و عاقبت خود را به دنیا نفروشید.

زائری تصریح کرد: انسان نعمت عقلی را که خداوند عطا کرده است را باید بکار بسته و نباید به دنبال جریان سیاسی خاصی برود مگر اینکه جر همان جریان باشند لذا روی سخن با کسانی است که جز وابستگی خدایی نه در پی آنند و نه می خواهند به دنبال آن باشند.

وی افزود: جنگ را باید به خارج از مرزها برد و در جنگ اخیر که در سوریه رخ داده است اگر جوانان ما شرکت نکنند بدون شک باید در کرمانشاه وارد جنگ شوند.

عضو واحد بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره بهگفته های امریکا که اسرائیل مرز آنان است، گفت: ما هستیم که با امریکا می جنگیمو فلسطین سنگر و مرز ماست چرا عده ای نمی دانند یا اینکه می دانند و خیانت می کنند.

زائری افزود: بچه های حرب الله مفاومت و نیروهای مقاومت در برابر دشمن از مرزها نگه داری می کنند و شهیدان مدافع به گردن همه حق دارند لذا به جای خیانت باید موضع رهبری را تقویت کرد.

وی خداوند را خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و اظهار کرد:امروزه در برابر دشمن غداری قرار داریم که خود را خدای عالم می داند و همه جهان را وادار به تسلیم می کنند حاضر نیستذره ای از مواضع خود کوتاه بیاید لذا ایران تنها قدرتی بود که در برابر امریکا ایستاد اگر امریکا نمی ترسید وارد مذاکره نمی شد.

رئیس مهدیه هرمزگانبا بیان اینکه اگر فداکاری نباشد ابرازها تاثیری نخواهند داشت، تصریح کرد:امروزه با فداکاری های جوانان، اقتدارایران در مقابل قدرت نظامی امریکا و قدرت ایران الگوی سایر کشورها قرار گرفته استاگرموشکها پرتاب نمی شد امریکا از قدرت ایران نمی ترسید.

زائری بیان کرد:امروز نیازمندیم که موضع مقتدرانه رهبری را به شدت تقویت کنیم و دشمن به این امید واهی دل نبندد که عده ای در داخل کشور تعهدات امریکا را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه برجام می توانست منشا بسیاری خیرات باشد،گفت: امریکابا کمال وقاحت بصورت رسمی پس از امضای تعهدات آنها را نقض کردند و با صراحت بیان کردند برای مهار ایران به دنبال برجام بودیم.

عضو واحد بازرسی دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرذ: پس از پرونده هسته ای، غربی ها به دنبال برجام موشکی و پس از آن به دنبال برجام اجتماعی ایران هستند لذا باید موضع خود را مشخص کنیم چون امریکا درصدد است مواضع ما را تغییر دهد لذاامریکا شیطان بزرگ است و مورد اعتماد نیست.

زائری تصریح کرد: با وجود فناوری های هسته ای و موشکی هم اکنون در بهترین شرایط هستیم لذا مسئولین باید این مسئله را درک کنند و از دشمن هراسی نداشته باشند چون با وجود خداوند مقتدر و رهبر هوشیار، ریزبین، دقیق و نکته سنج می توانیماز کیان این ملت دفاع کنیم و پیرو خط ولایت فقیهباشیم و نباید در این راستا کوتاهی کرد و رهبری را تنها گذاشت.

عضو واحد بازرسی دفتر مقام معظم رهبریخاطر نشان کرد:در برابر کارشکنی های امریکا، ظلم، آلودگی، فحشا و منکرات باید ایستادگی کرد اما نحوه داره کردن مملکت صحیح نیست وباید اصلاحاتی را در داخل کشور انجام داد چون نگرانی هایی در این خصوص ایجاد شده است که سزاوار ملتی نیست که می خواهد با امریکا بجنگد بلکه ارزش ملت ایران بیشتر از اینهاست.

ارسال نظرات