خبرهای داغ:
با حضور 100 نفر از همسران جانبازان صورت گرفت

اجرای طرح آموزشی یاوران صبور در اقلید

طرح آموزشی یاوران صبور ویژه همسران جانبازان بالای 25 درصد با حضور 100 نفر در سالن سرداران بنیاد شهید و امور ایثارگران اقلید اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۷۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

کارگاه آموزشی طرح یاوران صبور ظهر امروز با حضور 100 نفر از همسران جانبازان شهر اقلید در سالن سرداران اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره بنیاد شهید امور ایثارگران اقلید در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی  با تأکید بر لزوم ارتقای آگاهی و هوشیاری خانواده‌ها اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده، دانش‌افزایی آنها، تقویت هویت دینی و تأکید بر اهمیت تربیت و اصول ارتباطی مناسب در خانواده‌ها در راستای آموزش مهارت‌های زندگی ازجمله اهداف این کارگاه آموزشی است.

محمد آقا شیری بابیان اینکه همسران جانبازان عنوان یاوران صبور، امین و زحمتکشی هستند که در راستای تأمین آسایش، آرامش، رفاه و امنیت خاطر جانبازان و فرزندان ایشان خدمت می‌کنند، تصریح کرد: این بانوان صبور نقش مؤثری در حفظ و ارتقای روحیه ایثار، فداکاری و حماسه‌سازی دارند.

وی از برگزاری بیش از 15 کارگاه آموزشی در سال گذشته خبر داد و با تأکید بر اینکه خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه الگو و نمونه باشند، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون دو کلاس آموزشی ویژه دانشجویان در زمینه هدایت و مشاوره تحصیلی و بانوان همسران جانبازان با هدف ارتقای توانمندی خانواده‌ها در زمینه‌های رفتاری، اجتماعی و... برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها