عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "بسیج":

غارت اموال ایران توسط آمریکا باید محکوم شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصل اساسی که دولت؛ ملت و مجلس در مقابل آن مسئولیت دارند اینست که آمریکا به چه دلیل به خودش حق می‌دهد از منابع کشور برای احکام قضایی کشورش برداشت غیر قانونی کند این موضوع باید محکوم شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۳۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به مصادره 2میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا اظهار داشت: ایران اسلامی موضوع متحد دارد تا در مقابل گروهها و جریانات از حق ملت دفاع کند.

وی با بیان اینکه مباحث فی مابین داخلی باید به نحوی مدیریت شود که مسائل برون مرزی تحت تاثیر قرار نگیرد افزود: باید از ظلم و زور ایرانی ها جلوگیری کرد اینکه در رابطه با امور از نظر نظارتی چه پدیده هایی وجود داشته حق پیگیری است اما باید به اندازه ای باشد که مسائل برون مرزی ما تحت شعاع قرار نگیرد.

ندیمی گفت: اصل اساسی که دولت؛ ملت و مجلس در مقابل آن مسئولیت دارند اینست که آمریکا به چه دلیلی به خودش حق می دهد از منابع کشور برای احکام قضایی کشورش برداشت غیر قانونی کند این موضوع باید محکم دفاع شود.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه چرا دولتی ها فساد اقتصادی را گردن دولت قبلی می اندازند اظهار داشت: اینکه چرا دولتی ها فساد اقتصادی را گردن دولت قبلی می اندازند باید انگیزه ها بررسی شود  و مهم اینست که باید حق خودمان را بگیریم.

 

ارسال نظرات