فرماندار خرم آباد مطرح کرد:

ضرورت راهگشایی راه های عشایری آسیب دیده از سیل برای برگزاری انتخابات

فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به آسیب دیدگی برخی راه های عشایری به دنبال وقع سیل اخیر ضرورت دارد که این مسیرها برای برگزاری انتخابات راهگشایی شوند.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۳۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، خجسته پور در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان خرم آباد که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان برگزار شد، گفت: به دنبال وقوع سیل اخیر برخی از راه های عشایری شهرستان خرم آباد دچار آسیب دیدگی شده اند که با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه در روز دهم اردیبهشت ماه ضرورت دارد که این مسیرها راهگشایی شوند.

وی به بیان اینکه به مانند دور اول انتخابات مقدمات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد فراهم شده است، افزود: در دور دوم که خروجی انتخابات مشخص می شود باید گام های استوارتری را برداریم.

فرمانداری خرم آباد گفت: از کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات دعوت کردیم و منشور انتخاباتی را همه آنها امضاء کردند و با این حال وجود این منشور می تواند وسیله ای برای سنجش میزات تعهد و وفاداری کاندیداها به جزئیات این منشور توسط مردم باشد.

خجسته پور با بیان اینکه تا این لحظه قانون انتخابات به درستی اجرا شده است ادامه داد: برای مرحله دوم درست است که یک انتخابات داریم و از لحاظ تعداد، نیز تعداد کاندیداها کم است اما تدارکات و پشتیبانی دقیقا مانند مرحله اول است و با این حال انتظار داریم که مسئولان یاریگر وزارت کشور و فرمانداری در برگزاری این انتخابات باشند.

وی تصریح کرد: بر آنیم که از لحظه اول تا پایان انتخابات نسبت به حق الناس بودن رای مردم نهاینت حراست و حفاظت را به عمل بیاوریم چون این خواست و مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

فرماندار خرم آباد گفت: با اندک افرادی که می خواهند مسیر هموار انتخابات را ناهموار کنند قطعا توسط دستگاههای انتظامی و قضایی برخورد لازم صورت می گیرد؛ اگر چه بنای ما برگزاری انتخاباتی آرام است.

خجسته پور در ادامه انتخاب شهر خرم آباد در کنار شهرهایی همچون مشهد، ساری، رامسر و نیشابور به عنوان یکی از هفت شهر گردشگرپذیر کشور در تعطیلات نوروز سال 95 اظهار کرد: کسب این موفقیت نتیجه همدلی و همزبانی دستگاههای مختلف و برنامه ریزی صورت گرفته جهت تبدیل استان لرستان به مقصد گردشگری که از اولویت های مطرح شده توسط استاندار لرستان محسوب می شود، بوده است.


ارسال نظرات