عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "بسیج":

غارت اموال ایران نقض برجام است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید دولت آمریکا را محکوم به پرداخت خسارت به ایران کرد و دولتی ها به جای تایید صحبت دشمن که غارت اموال ایران را نقض برجام نمی داند،مواضع خود را روشن و برخورد جدی تری با این موضوع داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۸۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به غارت 2 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا اظهار داشت: موضوعی که تقریبا حالت تمسخر و حالت جوک مانند به خودش گرفته این است که دولت یازدهم همه تقصیرها را به گردن دولت دهم می اندازد!

وی با بیان اینکه غارت 2میلیارد دلاری اموال ایران توسط آمریکا دزدی آشکار و زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی است افزود: کشوری که ادعای احترام به قانون دارد  همه حرکت ها و برنامه های کشورهای دیگر را زیر سوال می برد ولی خودش را مبرا می داند و با حکم دادگاه بدوی که طبق قانون این دادگاه حق رسیدگی به این پرونده را نداشته، رای را صادر کرده و این دزدی آشکار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولتی ها به جای محکوم کردن آمریکا و حرکت مقابله به مثل؛ این موضوع را به دولت قبل نسبت می دهند!

موسوی لارگانی با بیان اینکه حقوق زیادی از ملت ایران توسط  آمریکای جنایتکار پایمال شده خاطرنشان کرد: به طور مثال کودتای 28مرداد و جنایت هایی که در 8 سال دفاع مقدس با حمایت آمریکا  از منافقین کوردل صورت گرفته؛ شلیک به هواپیمای مسافربری ایران و دادن مدال افتخار به مجریان این جنایت یکی از موارد نقض قوانین بین المللی بود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: باید دولت آمریکا را محکوم به پرداخت خسارت به ایران کرد و دولتی ها به جای تایید صحبت دشمن که غارت اموال ایران را نقض برجام نمی دانند درحالی که نقض آشکار برجام بوده مواضع خود را روشن و  برخورد جدی تری با این موضوع داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار