همزمان با هفته سلامت برگزار شد

همایش ایمنی مواد غذایی و کنترل دیابت با حضور پاسداران کوثر و خلخال

همزمان با هفته سلامت، همایش ایمنی مواد غذایی و کنترل دیابت با حضور پاسداران سپاه ناحیه کوثر و خلخال در محل سالن ارشاد خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۲۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، این همایش که با حضور خانواده های پاسداران سپاه کوثرو خلخال برگزار شد؛ سرگرد پاسدار جهانبخش عطایی جانشین فرمانده سپاه خلخال گفت: اصلی ترین هدف برگزاری این همایش اطلاع رسانی به خانواده های پایوران و بازنشستگان د رجهت شناساندن بیماری های دیابت و قند و جلوگیری از ابتلا به سرطان و هشدار به خانواده ها د رجهت توجه به ایمنی بوده که با استقبال گرم خانواده های پایوران از سپاه ناحیه خلخال و کوثر خبر داد.

جانشین ناحیه خلخال گفت: در این همایش کارشناسان در حوزه پزشکی و تغذیه در جهت کاهش بیماری قند، تنظیم رژیم غذایی ، استفاده از الگوهای صحیح مصرف غذا، مراجعه به مراکز آزمایشگاهی و تشخیصی به موقع به سخنرانی پرداختند.

عطایی از خانواده ها خواست تا با توجه به شعار سال بهداشت جهانی در هفته سلامت سلامتی خانواده خود را با توجه به معیارهای بهداشتی تضمین نمایند.

امسال از سوی سازمان بهداشت جهانی شایع ترین بیماری در جهان ، بیماری دیابت معرفی شده و با این هدف بهداشت و درمان سپاه نا حیه خلخال با همکاری سپاه ناحیه کوثر اقدام به برگزاری این همایش در جهت اطلاع رسانی صحیح به خانواده ها کرد.


ارسال نظرات