فرماندار مهریز:

حافظ و امانت دار راي مردم باشيم/ رعایت قانون ملاک عمل مجریان

فرماندار مهريز گفت: يك هزار و 300 عوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي و انتظامي در مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي مشاركت دارند و بايد همه حافظ راي مردم باشيم.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۴۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: سيد محمد رستگاريدر همايش نمايندگان فرماندار در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سخناني به اهميت مرحله دوم اين انتخابات اشاره و افزود: تمامي مقدمات لازم و شايسته براي برگزاري مرحله دوم در اين شهرستان فراهم است.


وي اضافه كرد: تمامي عوامل اجرايي اهم از ناظران، بازرسان ، نيروهاي امنيتي و انتظامي و پشتيباني نسبت به وظايف دقيق خود در امر برگزاري اين مرحله مهم انتخابات به خوبي و طبق مقررات توجيه شده اند.


فرماندار مهريز اظهار داشت: با همكاري و انجام وظايف تمامي عوامل خوشبختانه مرحله اول انتخابات در سطح حوزه گسترده انتخابيه و اين شهرستان به خوبي و با كمترين مشكل برگزار شده است .


رستگاري گفت: مرحله دوم كه در روز جمعه دهم ارديبهشت ماه برگزار مي شود به خاطر رقابت بين دو داوطلب مرحله نهايي از اهميت و حساسيت برخورد دار است لذا بايد با جديت شاهد انجام وظايف باشيم.


فرماندار مهريز خاطرنشان كرد: از نمايندگان فرماندار كه مسئول برگزاري انتخابات در هر شبعه اخذ راي هستند مي خواهيم فقط در چارچوب مقررات و طبق موازين تعريف شده به انجام وظيفه قانوني خود مشغول باشند.


رستگاري تصريح كرد: تمامي عوامل اجرايي بايد فقط قانون را ملاك عمل خود در روز دهم ارديبهشت ماه قرار دهند كه برگزاري انتخاباتي سالم، جدي و قانونمند يك وظيفه بزرگ محسوب مي شود.


فرماندار مهريز تاكيد كرد: همه ما در هر موقعيتي هستيم قطعا بايد پاسدار و امانت دار راي و نظر مردم باشيم كه مقررات را دقيق و بسيار جدي انجام دهيم.


رستگاري گفت: برگزاري انتخابات قانوني موجب جلب اعتماد مردم و دلگرمي آنها به نظام و انقلاب اسلامي است كه خوشبختانه بر اساس شاخص هاي موجود در مرحله اول نيز اتفاق افتاده است.


در اين جلسه تعدادي از نمايندگان فرماندار به طرح نظرات خود در خصوص مرحله دوم انتخابات پرداختند.

ارسال نظرات