دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در گفتگو با «بسیج»:

مقصر جلوه دادن دولت قبل؛ اساسی‌ترین راهبرد دولت یازدهم است

مجتبی رئیسی گفت: اساسی‌ترین راهبرد دولت یازدهم است که در تمامی عرصه‌ها از نفت و انرژی گرفته تا فرهنگ و هنر تا اقتصاد تا سیاست خارجی و داخلی دولت قبل را مقصر جلوه دهند.
کد خبر: ۸۶۶۵۴۱۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص واکنش دولتمردان در موضوع مصادره دومیلیارد دلاری مبنی بر مقصر جلوه دادن دولت قبل اظهار داشت: آن زمان که وزیر امور خارجه در برابر پرچم آمریکا با وزیر امور خارجه آمریکا عکس یادگاری می‌گرفت، باید می‌دانست که پاسخ یک غارتگر، لبخند و مصافحه نیست! آمریکا بیش از نیمی از مبلغی که تاکنون به خاطر برجام باید آزادمی کرد را دزدی کرده، آنگاه وزیر امور خارجه همچنان در حال خنده و مصافحه با وزیر دولت غارت پیشه است.

رئیسی در ادامه تصریح کرد: بزک کنندگان چهره آمریکا برای لاپوشانی بر سرقت سارقان، و سرپوش نهادن بر تحقیرهای مکرر ملت، به‌جای اعاده حقوق مردم، به فکر تسویه‌حساب‌های داخلی خود هستند و افرادی که  مسئولیت آن‌ها حفظ حقوق ملت ایران است، وقتی اموال ملت را سرقت می‌کنند به‌جای آنکه به سارقین اعتراض کنند به دولت پیشین جمهوری اسلامی اعتراض می‌کنند.

وی در توضیح بیشتر افزود: در این دولت هر جا افتضاح به بار آوردند می‌گویند تقصیر احمدی‌نژاد است، از قرار معلوم  اساسی‌ترین راهبرد دولت یازدهم است که در تمامی عرصه‌ها از نفت و انرژی گرفته تا فرهنگ و هنر تا اقتصاد تا سیاست خارجی و داخلی دولت قبل را مقصر جلوه دهند.

دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در خاتمه تاکید کرد: البته باید توجه داشت که این استراتژی تا 6ماهه ابتدایی دولت موثر بود و پس‌از این بازه دیگر مردم توقع مسئولیت‌پذیری دولت در اداره کشور و پاسخگویی به چالش‌های بین‌المللی را دارند.
ارسال نظرات