همزمان با گرامیداشت مقام معلم:

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تشریح شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۵۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان: حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی طی سخنانی در نشست خبری بعدازظهر امروز، با گرامیداشت ایام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار داشت: فقدان شهید مرتضی مطهری بسیار سخت است. دشمنان نیز اندیشه‌ها و تفکرات شهید مطهری را به خوبی شناخته بودند و از این جهت وی را به شهادت رساندند ولی با شهادت ایشان آثار علمی آن شهید در بین فرهیختگان و جامعه ماندگار است.

وی افزود: شهید مطهری به‌ عنوان استاد بزرگ اخلاق در جهت شناساندن اسلام به معنای واقعی تلاش کرد طوری که تمام عمر خود را صرف این کار نمود و با تهیه و تدوین کتاب‌های متعدد در این راه گام برداشت و امروزه آثار آن شهید بزرگوار یکی از منابع مهم برای شناخت مبانی دینی و اخلاقی، مورد استفاده همگان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه تصریح کرد: نهاد مقدس سپاه براساس عقیده و فرهنگ و باورهای اسلامی شکل گرفت تا حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها باشد.

عمرانی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پرداخت و گفت: در این هفته، گرامیداشت و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و صالحین، هادیان سیاسی در ناحیه و حوزه‌های مقاومت، بزرگداشت نشست سیاسی و بصیرت‌افزایی ویژه مدیران و فرماندهان بسیج را در نظر داریم.

وی از برگزاری نشست علمی حکمت مطهر خبر داد و افزود: این نشست ویژه طلاب و روحانیون می‌باشد و همچنین برگزاری نشست هیات منتظران موعود در پایگاه‌های مقاومت با برنامه‌ریزی تعلیم و تربیت ناحیه برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج بندرلنگه، دیدار کارکنان و مدیران، فرماندهان بسیج با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان، اجرای مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس با همکاری بسیج دانش‌آموزی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و وبلاگ‌نویسی و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عنوان کرد.

 

ارسال نظرات