رتبه برتر سوادکوه در مرحله نخست حضور حماسی انتخابات باید حفظ شود

فرماندار سوادکوه از رتبه برتر شهرستان سوادکوه در ایجاد حماسه حضور عمومی در انتخابات مرحله نخست خبر داد و بیان کرد: انتخاب نمایندگان در شعب رای از بدنه دستگاهها موجب پشتوانه‌سازی برای انتخابات آینده است.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۹۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵



خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار سوادکوه با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات مرحله اول، گفت: 57 صندوق جمع‌آوری آرا برای انتخابات مرحله دوم مجلس دهم شورای اسلامی در این شهرستان وجود دارد.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار و بخشداران سوادکوه برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی دوره دهم، اظهار کرد: برگزاری انتخابات پر‌شور و حماسی با همکاری مسئولان اجرایی و نظارت و حضور با‌شکوه مردم به‌دست می‌آید.

وی با بیان اینکه مشارکت 80 درصد مردم سوادکوه در مرحله نخست انتخابات مجلس دهم بیان‌گر اعتقاد و تمایل آنان به نظام اسلامی است، افزود: مسئولان با خدمت‌رسانی صادقانه به حضور حماسی مردم پاسخ مناسب دهند.

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری مرحله دوم انتخابات با حجم سبک‌تر کاری همراه است ولی حساسیت آن بیشتر از مرحله نخست است، خاطر‌نشان کرد: 57 صندوق جمع‌آوری آرا برای انتخابات مرحله دوم مجلس دهم شورای اسلامی در شهرستان سوادکوه وجود دارد.

این مسئول از رتبه برتر شهرستان سوادکوه در ایجاد حماسه حضور عمومی در انتخابات مرحله نخست خبر داد و بیان کرد: نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی از بدنه مدیریت و کارشناسی ادارات و نهاد‌ها انتخاب شدند و همچنین پشتوانه‌سازی برای انتخابات آینده هم مورد توجه قرار گرفت.

رئیس هیأت نظارت سوادکوه نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری و تعامل دست‌اندر‌کاران برگزاری انتخابات مرحله نخست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گفت: مشارکت 80 درصدی مردم سوادکوه در انتخابات مرحله نخست بیان‌گر وجود بصیرت و اعتقاد به آرمان‌های نظام اسلامی است.

رستم‌علی خلیل‌نژاد با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات، مردم هستند، افزود: برگزاری انتخابات سالم، پر‌شور و وجود رقابت سالم با کمترین دغدغه از اهداف مشترک ستاد اجرایی و نظارت شهرستان سوادکوه است.

این مسئول اعضای ستاد اجرایی و نظارت انتخابات را امین مردم توصیف و خاطر‌نشان کرد: همکاری و تعامل دست‌اندر‌کاران انتخابات مرحله دوم سبب ایجاد انتخابات می‌شود.

رئیس هیأت نظارت شهرستان سوادکوه، گفت: پاک‌سازی محوطه مکان رأی‌گیری از آثار تبلیغاتی کاندیدا‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها