غضنفر آبادی در گفتگو با «بسیج»:

با بلوف زدن و رجز خواندن نمی‌توان جلوی غارت 2میلیاردی اموال ایران را گرفت

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: این برخورد و اظهارات که بنشینیم و بگوییم ان‌شاءالله این مشکل در آینده درست می‌شود و این اقدام رأی کوچه و بازاری است این کار درست نمی‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۱۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با اظهارات اخیر محمدجواد ظریف در خصوص مصادره 2میلیاردی اموال ایران توسط دادگاه عالی امریکا اظهار داشت: اقدام امریکا از همان ابتدا خلاف بوده و جلوی این خلاف باید گرفته می‌شد.

 غضنفر آبادی ادامه داد: اینکه یک دادگاه محلی در خصوص یک کشوری دعوی طرح کند و رأی صادر کند خلاف عرف بین‌الملل است و همان موقع باید جلوی این اقدام گرفته می‌شد که صورت نگرفت.
 
نماینده مردم بم در مجلس در خصوص اظهارات محمدجواد ظریف عنوان کرد: اقدام عملی و قاطع خیلی مهم ازاین‌گونه اظهارات است؛ در این راستا برخی از مسئولین ما نیز خیلی بلوف زدند و رجز خواندند اما طرف مقابل کار خود را پیش برد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: دولتمردان الان می‌گوید ما فقط موضوعات هسته‌ای را دنبال می‌کنیم اما قبل آن می‌گفتند با برجام همه مشکلات ایران را می‌خواهیم حل کنیم و هرزمانی که به بن‌بست می‌رسند می‌گویند که فقط بحث هسته‌ای بوده ؛ اما باید گفت اگر بحث هسته‌ای است به‌تبع آن موارد متعددی از تحریم‌ها اتفاق افتاده است که در این راستا باید اقدام عملی صورت می‌گرفت.

غضنفر آبادی در خاتمه تاکید کرد: این برخورد و اظهارات که بنشینیم و بگوییم ان‌شاءالله این مشکل در آینده درست می‌شود و این اقدام رأی کوچه و بازاری است این کار درست نمی‌شود و درهمان ابتدا نیز اگر در متن برجام  بابت پول‌های بلوکه‌شده، بندی در نظر گرفته می‌شد چنین وضعیتی رخ نمی‌داد.
ارسال نظرات