محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه دهم اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۰۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه تا ساعت 24 روز جمعه دهم اردیبهشت ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج-چالوس" ممنوع می باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه دهم اردیبهشت ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع می باشد.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا ساعت 24 روز جمعه دهم اردیبهشت ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد افزود: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای تریلی‌های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخر هفته از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز‌های چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان می‌باشد.

ارسال نظرات