سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ضرر اظهارات نسنجیده وزیر اطلاعات بیش از غارت 2میلیارد اموال ایران بود

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: بیان این‌گونه اظهارات از شخص وزیر اطلاعات قطعا ضرر بیشتری دارد و باید دقیق‌تر، حساس‌تر و با رصد و اطلاعات عمیق‌تر صحبت کند، وزیر اطلاعات باید حاکم بر اطلاعات باشد و اطلاعات غلط دیگران را اصلاح کند.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۵۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
دخیل عباس زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات در مقصر دانستن دولت قبل نسبت به غارت 2میلیارد دلاری اموال ایران توسط آمریکا تصریح کرد: بیان این‌گونه اظهارات از شخص وزیر اطلاعات قطعاً ضرر بیشتری دارد.

زارع زاده در توضیح این مطلب گفت: وزیر اطلاعات کشور که سکان‌دار امنیت کشور است باید دقیق‌تر، حساس‌تر و با رصد و اطلاعات عمیق‌تری اظهار نظر کند؛ وزیر اطلاعات باید حاکم بر اطلاعات باشد و اطلاعات غلط دیگران را اصلاح کند.

نماینده مردم مهریز در مجلس بابیان اینکه وزارت اطلاعات بسیار دقیق و نسبت به مسائل توجیه است تاکید کرد: با این وجود شخص وزیر اطلاعات نباید چون سایر دولتمردان توجیه‌گر کوتاهی‌های دولت باشد و آن را به گردن دولت قبل بیاندازد.

سخنگوی کمیسیون شوراها در ادامه افزود: اینکه دولتمردان بعد از سه سال مسئولیت کوتاهی‌ها، بی‌توجهی‌های و اعتماد بی‌جای خود به دشمن را به‌منظور توجیه کردن به گردن گذشتگان بیندازند، ظلم بزرگی به کشور است، این مسئله توجیه‌بردار نبوده و برای مردم نیز قابل‌قبول نیست؛ اگر این توجیهات را درمان می‌دانند که قطعا درمان نیست باید دلایل این توجیهات را بیان کنند.

زارع زاده عنوان کرد: آقایان دولتی به گفته خودشان با علم و اراده روی کار آمدند تا طی صد روز همه مشکلات را حل بکنند، می‌دانستند که وضعیت کشور به چه صورت است و با وضعیت موجود به مردم قول دادند که کشور را در مدت کوتاه اصلاح می‌کنیم لذا باید برای آن برنامه‌ریزی می‌کردند، نه اینکه وقتی با نامردی و شیطنت دشمن مواجه می‌شوند این‌گونه صحبت کنند؛ این اظهارات به درد اقتصاد کشور و مردم نمی‌خورد.

سخنگوی کمیسیون شوراها در خاتمه یادآور شد: با توجه به اینکه سه سال از عمر این دولت گذشته و این آقایان نیز آمده بودند تا اشتباهات گذشته را اصلاح کنند لذا با توجه به این سال زمان سپری‌شده باید پاسخگوی مردم باشند که چرا به امریکا اعتماد کردند و در مقابل او کوتاه آمدند و می‌خواهند در میدان بازشده امریکا بازی کنند؟ چرا برخورد قوی و مقتدرانه در مقابل او نداشتند و به چه علت هنوز امید دارند  تا امریکا برای آن‌ها فرجی حاصل کند؟
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۸:۵۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
دولت میخواست برای احمدی نژاد پرونده سازی کند حتی فکر میکنم در روزنامه ابرار مطلبی در اینخصوص نوشته شد اما وقتی دید دروغش پایدار نیست ومربوط به خاتمی (سران فتنه) است فوری توسط ریس جمهور کارگروه تشکیل شد واقعا باید به این دولت تاسف خورد
ناشناس
۲۳:۵۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
بچه ها این وزیر اطلاعات ماست!!!!!!!!
ناشناس
۱۸:۰۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سران دولت به خوبی می دانند که قافیه را باخته اند!بدجوری هم باخته اند! کاش چشم و گوش بصیری در میان دولتمردان به موقع هشدار دلسوزانه دیده بان بصیر انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای(جانم فدایش) را درک وعمل می کردند ولی وااسفا از بی.........!