دیدار دانشجویان پیام نور خرم‌دره با خانواده شهید مدافع حرم

دانشجویان پیام نور خرم‌دره به منظور تجلیل و پاسداشت از مقام شامخ شهدا، با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۱۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خرمدره و دانشگاه علمی کاربردی خرم‌دره با خانواده معظم شهید مدافع حرم خرم‌دره «رحمان بهرامی» دیدار کردند.

گفتنی است، در این مراسم مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی و دانشگاه کار خرم‌دره و جمعی از دانشجویان و بسیجیان حضور داشتند.

در این دیدار همسر شهید رحمانی با اشاره به اهداف شهید بهرامی در دفاع از حرم و تلاش وی برای مقابله با داعش بیان کرد: باید راه شهدا در جامعه ادامه داشته باشد.

در ادامه خاطراتی از شهید رحمان بهرامی بیان شده و در پایان این دیدار لوح یادبود و هدیه‌ای از طرف دانشگاه به خانواده سردار شهید بهرامی تقدیم شد.

لازم به ذکر است، شهید مرادخانی از تخریب‌چی‌های خبره تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان و شهید بهرامی از نیروهای بازنشسته سپاه شهرستان خرمدره شهدای مدافع حرم هستند که در هنگام انجام عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای دیدارهایی که ارگان‌های مختلف از خانواده شهدا انجام می‌دهند، گفت: دیدارهایی که بنیاد شهید در دیدار با خانواده شهدا انجام می‌دهد، در قالب طرح سپاس انجام می‌شود.

علی کاظمی با بیان اینکه در قالب طرح سپاس با حضور مسئولان از خانواده شهدا دلجویی و تفقد میشود، افزود: سال گذشته 4 هزار و 200 طرح سپاس انجام شد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان 3 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، اضافه کرد: تعداد جانبازان زنجان 7 هزار نفر و آزاده‌های استان 588 نفر است.

ارسال نظرات