رئیس اورژانس بیمارستان عرفان:

مصدومان حادثه تیراندازی بیمارستان عرفان فوت کردند

رئیس اورژانس بیمارستان عرفان گفت: تیراندازی خارج از بیمارستان رخ داد و متاسفانه پس از انجام جراحی‌های متعدد نتوانستیم برای مصدومین حادثه کاری کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۹۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج دکتر خلیلی، رئیس  اورژانس بیمارستان عرفان گفت: متاسفانه شب گذشته حادثه دلخراشی برای یکی از همکاران خانم ما که از پرسنل اتاق عمل هستند رخ داد.

 

وی ادامه داد: این اتفاق خارج از بیمارستان رخ داد و متاسفانه، پس از انجام جراحی‌های متعدد نتوانستیم برای مصدومین این حادثه کاری کنیم، چرا که گلوله‌ها دقیقا وسط مغز اصابت کرده بود و فقط توانستیم قلب و ریه آنها را احیا کنیم.

 

خلیلی، تصریح کرد: در حال حاضر همکار مصدوم خانم که از همکاران ما است در مرگ مغزی به سر می‌برد و منتظر کارهای بازپرسی پرونده هستیم تا بعد از آن دستگاه‌های تنفسی و احیا را از وی خارج کنیم.

 

شب گذشته زن جوانی به نام فاطمه که از پرسنل بیمارستان عرفان بود در حالی که بیمارستان را ترک می‌کرد هنگامی که می خواست سوار ماشین خود شود با همسرش مواجه شد که قرار بود به زودی از هم جدا شوند.

 

محمود، 35 ساله، همسر فاطمه با شلیک دو گلوله به سر همسر خود و مجروح کردن وی به سر خود نیز شلیک می‌کند و به زندگی خود و همسرش پایان می‌دهد.

منبع: دانا
ارسال نظرات